Hlavní navigace

Při přebírání zboží se vyplatí pečlivá kontrola

7. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Objednáte si zboží přes Internet a radujete se z dobře nakoupené věci. Zboží vám přivezou přímo domů, vy jej převezmete a vše vypadá v pořádku. Jenže po sejmutí obalu vidíte poškození a reklamace se už špatně prokazuje. To se přihodilo čtenáři našeho sesterského serveru Měšec.cz, jehož patálie popisuje dnešní článek Při přebírání zboží se vyplatí pečlivá kontrola. Pokud přebírání zboží berete jako pouhou formalitu, určitě byste si ho měli přečíst. Vaše zkušenosti s řešením podobných situací…

Objednáte si zboží přes Internet a radujete se z dobře nakoupené věci. Zboží vám přivezou přímo domů, vy jej převezmete a vše vypadá v pořádku. Jenže po sejmutí obalu vidíte poškození a reklamace se už špatně prokazuje. To se přihodilo čtenáři našeho sesterského serveru Měšec.cz, jehož patálie popisuje dnešní článek Při přebírání zboží se vyplatí pečlivá kontrola. Pokud přebírání zboží berete jako pouhou formalitu, určitě byste si ho měli přečíst. Vaše zkušenosti s řešením podobných situací jsou vítány jak v diskuzi pod odkazovaným článkem, tak v diskuzi pod touto zprávičkou.

K tématu: Víte kdy a jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).