Hlavní navigace

Příběh kmotra na Nově oslovil dvakrát víc diváků než Hobit na Primě, porazil i Královny popu

23. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – U mladšího publika od 15 do 54 let oba nejatraktivnější filmy na Nově a Primě dělilo 200 tisíc diváků a šest procentních bodů

Kmotr jediný nad milionem diváků

Velký sobotní filmový souboj mají za sebou české televize. Vítězně z něj nakonec vzešla televize Nova, která televizní premiérou českého thrilleru Příběh kmotra na motivy života Františka Mrázka oslovila od 20:20 v průměru 1,139 milionu dospělých diváků a 28,38 procenta publika. Prima, která ve stejnou dobu vysílala rovněž v české televizní premiéře fantasy film Hobit: Neočekávaná cesta, se musela spokojit jen s 580 tisíci dospělými diváky a 17,02 procenty publika. To bylo méně, než od osmé večer oslovily Královny popu – Pocta legendám na ČT 1. Zábavný pořad sledovalo 629 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 15,52 procentům publika.

PÁTEČNÍ DATA: Nad milionem diváků v pátek večer jen Všechnopárty, bodovaly Stopy života

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale bylo pořadí hlavních pořadů na třech nejsledovanějších tuzemských televizích trochu jiné. Zvítězil opět Kmotr s podílem 30,73 procenta, Hobit se na něj ale dotahoval s podílem 24,25 procenta. Královny popu se musely spokojit s podílem 9,95 procenta. Filmovými trháky se ale snažily uspět i menší tematické kanály. Nejvíce se dařilo Primě Cool s komedií Asterix a Obelix: Mise Kleopatra, kterou si od osmé večer nenechalo ujít 281 tisíc dospělých diváků a 7,02 procenta publika (11,60 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema bodovala spíše odpoledními a podvečerními reprízami, zato opravdu mimořádně.

Kanály – průměrné podíly (22. 11. 2014)
Graf podílu skupin (22. 11. 2014)
Graf podílu kanálů (22. 11. 2014)

TV Barrandov sahala na celodenní podíl 7%

Animovaný film Madagaskar 3, který vysílal hlavní kanál Novy v pátek večer, oslovil na Nově Cinema v sobotu od 14:40 v průměru 175 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 10,37 procentům publika (15,48 procentům ve věku 15 až 54 let). Hned následující snímek Green Lantern vidělo od půl páté odpoledne 207 tisíc dospělých diváků a 8,69 procenta publika (15,04 procenta ve věku 15 až 54 let). Ovšem nejlepšího výsledku z menších televizí tradičně dosáhla ČT 2 se seriálem Hercule Poirot, který si od osmé večer nenechalo ujít 308 tisíc dospělých diváků a 7,60 procenta publika. Silně nadprůměrné sledovanosti v sobotu večer dosahovala i TV Barrandov.

Lupa tip MF temata2

MINULÁ SOBOTA: Prima lákala v sobotu především mladší publikum, zájem vzbudil hlavně Avatar

Nejsledovanějším sobotním pořadem Barrandova byla hlavní zpravodajská relace Naše zprávy, již si od půl sedmé večer nenechalo ujít 296 tisíc dospělých diváků a 10,19 procenta publika (6,78 procenta ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na trhu se ještě lépe vedlo komunistickému seriálu Třicet případů majora Zemana, na který se od 16:45 dívalo 284 tisíc dospělých a 11,92 procenta publika (14,92 procenta ve věku 15 až 54 let). Z večerních pořadů uspěla nejvíce talk show Sejdeme se na Cibulce, která i přes pozdní vysílací čas (22:20 hod.) oslovila 242 tisíc dospělých diváků a 8,82 procenta publika. Za celou sobotu pak TV Barrandov dosáhla silně nadprůměrného podílu 6,92 procenta na publiku starším 15 let.

Top 10 všechny stanice (22. 11. 2014)
Top 5: ČT1 (22. 11. 2014)
Top 5: ČT2 (22. 11. 2014)
Top 5: ČT24 (22. 11. 2014)
Top 5: ČT sport (22. 11. 2014)
Top 5: ČT :D (22. 11. 2014)
Top 5: ČT art (22. 11. 2014)
Top 5: Nova (22. 11. 2014)
Top 5: Nova Cinema (22. 11. 2014)
Top 5: FANDA (22. 11. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (22. 11. 2014)
Top 5: TELKA (22. 11. 2014)
Top 5: Prima (22. 11. 2014)
Top 5: Prima COOL (22. 11. 2014)
Top 5: Prima love (22. 11. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (22. 11. 2014)
Top 5: TV Barrandov (22. 11. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.