Příjmy z internetové reklamy za loňský rok podle odhadů dosahují částky 16,8 miliardy dolaru. To by byl rekord. Příjmy z roku 2005 činily 12,5 miliardy dolaru. Jednalo by se tedy o meziroční nárůst o 34 procent. Pokračující růst internetové reklamy se jasně opírá o zjištění obchodníků, že se prostřednictvím interaktivních médií napojí na spotřebitele nejefektivněji,
uvedl podle ČTK generální ředitel a prezident agentury IAB Randall Rothenberg. Rekordní bylo i poslední čtvtletí roku 2006, kdy příjmy z internetové reklamy dosáhly téměř 4,2 miliardy dolarů.
Podle aktuálního průzkumu společnosti Internet Media & Marketing mají dále růst výdaje na internetovou reklamu o 21 procent ročně, což by znamenalo, že do roku 2011 se na tento typ propagace a prezentace ve světě vynaloží zhruba 81 miliard dolarů. (Finanční noviny)