Hlavní navigace

Příjmy z internetové reklamy loni lámaly rekordy

14. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Příjmy z internetové reklamy za loňský rok podle odhadů dosahují částky 16,8 miliardy dolaru. To by byl rekord. Příjmy z roku 2005 činily 12,5 miliardy dolaru. Jednalo by se tedy o meziroční nárůst o 34 procent. Pokračující růst internetové reklamy se jasně opírá o zjištění obchodníků, že se prostřednictvím interaktivních médií napojí na spotřebitele nejefektivněji, uvedl podle ČTK generální ředitel a prezident agentury IAB Randall Rothenberg. Rekordní bylo i poslední čtvtletí roku 2006, kdy…

Příjmy z internetové reklamy za loňský rok podle odhadů dosahují částky 16,8 miliardy dolaru. To by byl rekord. Příjmy z roku 2005 činily 12,5 miliardy dolaru. Jednalo by se tedy o meziroční nárůst o 34 procent. Pokračující růst internetové reklamy se jasně opírá o zjištění obchodníků, že se prostřednictvím interaktivních médií napojí na spotřebitele nejefektivněji, uvedl podle ČTK generální ředitel a prezident agentury IAB Randall Rothenberg. Rekordní bylo i poslední čtvtletí roku 2006, kdy příjmy z internetové reklamy dosáhly téměř 4,2 miliardy dolarů.

Podle aktuálního průzkumu společnosti Internet Media & Marketing mají dále růst výdaje na internetovou reklamu o 21 procent ročně, což by znamenalo, že do roku 2011 se na tento typ propagace a prezentace ve světě vynaloží zhruba 81 miliard dolarů. (Finanční noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.