Hlavní navigace

Příjmy z inzerce na sociálních médiích vzrostou v roce 2016 na dvojnásobek

26. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V roce 2016 by inzerce na sociálních médiích v USA měla představovat 9.2 miliardy dolarů. Podl odhadu společnosti BIA/Kelsey čeká tuto kategorii inzerce 19.2% meziroční růst v průběhu příštích čtyř let. Hlavní roli v růstu mají hrát reklamní formáty jako jsou sponzorované příběhy na Facebooku či podporované tweety na Twitteru, které z 1.5 miliardy dolarů v současnosti vyrostou na trh o velikosti 3.9 miliardy dolarů v roce 2016. BIA/Kelsey navíc předpovídá, že Facebook, Twitter a další budou…

V roce 2016 by inzerce na sociálních médiích v USA měla představovat 9.2 miliardy dolarů. Podl odhadu společnosti BIA/Kelsey čeká tuto kategorii inzerce 19.2% meziroční růst v průběhu příštích čtyř let. Hlavní roli v růstu mají hrát reklamní formáty jako jsou sponzorované příběhy na Facebooku či podporované tweety na Twitteru, které z 1.5 miliardy dolarů v současnosti vyrostou na trh o velikosti 3.9 miliardy dolarů v roce 2016. BIA/Kelsey navíc předpovídá, že Facebook, Twitter a další budou moci zvýšit ceny těchto formátů.

Mobilně sociální inzerce by měla také růst a hrát stejně významou roli – z 500 milionů dolarů v roce 2012 na 1.5 miliardy dolarů v roce 2016. V případě odhadů BIA/Kelse je dobré vědět, že mezi inzerci na sociálních médiích počítá i izerci na YouTube

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.