Hlavní navigace

Příležitosti ve světě mobilní komunikace odhalí Mobile Internet Forum

21. 10. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Mobilní marketing je nedílnou součástí komunikační strategie firem. O vývoji mobilního webu a aplikací i mobilní reklamě bude řeč už za 2 týdny na #MIFprague.

Mobilních zařízení je na světě víc než lidí a ne každá firma toto médium ve své strategii využívá. Často totiž neví jak. Proto je tu konference Mobile Internet Forum, která nabídne case studies o mobilním marketingu i úspěšných aplikacích. Chyťte příležitost mobilní mánie za bezdrát a dorazte i vy.

Mezi řečníky konference se objeví: 

Jan Beránek, Usertech │ Filip Bocek, Alza.cz │ Zoltán Gaál, MADHOUSE │ Ondřej Holek, KPMG Česká republika │ Mariusz Gasiewski, Google │ Karel Lyčka, Asymbo │ Petr Miklíček, Court of Moravia │ Daniel Novák, Nadace ČEZ │ Jaromír Novák, Český telekomunikační úřad │ Vít Šoupal, Deutsche Telekom │ Jan Šromek, Slevomat.cz │ Jindřich Trapl, XLAB │ Pavel Tůma a David Žid, ŠKODA AUTO │ Milan Vašina, T-Mobile Czech Republic │ Ondřej Vlček, AVAST Software │ Marko Zekič, Seznam.cz 

Z programu konference vybíráme: 

Vývoj a mobilní strategie Alza.cz 

Koordinátor mobilního vývoje Filip Bocek vám ukáže, jak Alza.cz řídí vývoj mobilního webu a aplikací pro IOS, Android a Windows Phone. 

Konektivita – Jak drží auto krok s trendy mobilních aplikací? Kam míří aplikace pro automotive? 

Mezi nejžhavější trendy v automotive patří auto, které je online. ŠKODA KODIAQ tento trend potvrzuje. Pánové ze ŠKODA AUTO vám prozradí, jak lze propojit odlišné světy vývoje vozů a aplikací. 

Gamifikace na mobilních platformách 

Petr Miklíček, designér a konzultant z Court of Moravia vám ve své prezentaci vysvětlí, proč jsou právě mobily skvělou platformou pro firemní uplatnění. 

Mobile only, exkurze do Číny 

Rok pracovali na produktech pro čínský trh. Znamenalo to pro ně dohánění kvality místních mobilních webů a přístupu. Vydejte se s Janem Beránkem na exkurzi startupového studia Usertech do Číny. 

Propojená budoucnost 

Žijeme v době datové – spotřeba dat „na hlavu“ se meziročně zvyšuje o desítky až stovky procent. Jak bude vypadat digitální budoucnost, vám řekne Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile Czech Republic. 

MMF24

Více z programu konference najdete na jejím webu. Pokud také vidíte velký potenciál v mobilních aplikacích, ale do této chvíle jste si na ně netroufli, tak už neváhejte a přijďte se inspirovat příběhy firem, které mají tento krok již za sebou. 

Partnery konference jsou eMan, Seznam.cz a T-Mobile, produktovým partnerem je ChargeBox. Mediálně akci podporují Digital Economy World, Jablíčkář.cz, mobilenet.cz a SmartMania.cz. Konferenci organizuje server Lupa.cz ve spolupráci s TUESDAY Business Network, produkčně zajišťuje Internet Info

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).