Prima bude posílat na hlavní kanál méně nasmlouvané reklamy než dosud

13. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ DOKUMENT – Od 1. ledna se podíl „velké“ Primy na odvysílaných kampaních sníží z dosavadních 62 na 59%, naopak podíly všech tří tematických kanálů Primy vzrostou o jeden procentní bod

Menší část nasmlouvaných reklamních kampaní než letos odehraje příští rok FTV Prima na svém hlavním kanálu. Mediazastupitelství Media Club, které prodává reklamní časy na televizních kanálech PrimyTV Barandov, snížilo „velké“ Primě podíl odbavovaných kampaní z letošních 62 na 59 procent. V praxi to znamená, že klient, který si objedná reklamní prostor u Media Clubu, bude muset 59 procent tohoto času využít na hlavním kanálu Primy. Naopak podíly všech tří tematických stanic Primy, tedy Primy Cool, Primy lovePrimy Zoom, se zvýší o jeden procentní bod.

DOKUMENT – Ceník reklamy na televizních programech zastupovaných Media Clubem platný od 1. ledna 2014 (PDF)

Prima Cool bude od Nového roku odbavovat 13 procent objemu nasmlouvaných kampaní (dosud to bylo 12 procent), Prima love sedm procent (dosud jde o šest procent) a Prima Zoom šest procent (nyní to je pět procent). Podíl TV Barrandov na objemu odvysílaných kampaní se oproti letošnímu roku nezmění, zůstane na úrovni 15 procent. Vyplývá to z aktuálního ceníku Media Clubu pro rok 2014, který byl zveřejněn na webu tohoto mediazastupitelství. Snížení podílu Primy na odbavovaném objemu reklamních kampaní odpovídá snížení jejího podílu na sledovanosti, k němuž došlo v letošním roce (meziročně průběžně o pět až šest procentních bodů v celodenním podílu na publiku starším 15 let).

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).