Televize Prima by ráda v budoucnu provozovala celý jeden zemský digitální multiplex se čtyřmi až šesti televizními stanicemi. V rozhovoru pro týdeník Marketing a Media to řekl její generální ředitel Martin Dvořák. Určitě by v něm vysílala Prima a pak kanály strukturované tematicky pro chlapy, ženy a mladé lidi,
uvedl Dvořák. Přesné zaměření digitálních stanic ale podle šéfa Primy určí marketingový průzkum: Tím zjistíme víc. Zda to bude pro rybáře nebo náboženský či hudební kanál, o tom je příliš brzy přemýšlet.
Prima už nyní řádně vysílá v přechodné digitální síti B v Praze a žádá o licenci pro plnoformátový program Prima klub. Máme ale pocit, že bychom měli primárně cílit na mužskou cílovou skupinu,
uvedl Martin Dvořák. Rozhodně však odmítl, že by Prima připravovala erotický kanál. Mělo by tam být hodně sportu a válečné a historické filmy,
řekl Dvořák. Sport je podle něj relativně levný a „požere“ dost času. Prima si už v minulosti nechala registrovat ochrannou známku Prima sport.
Uvažujeme do budoucna o hokeji a fotbalu,
přiblížil Martin Dvořák. Digitální kanál by se ale nezaměřil na domácí ligy, které nyní vysílají televize Nova a Česká televize, ale na evropské soutěže, kde působí čeští sportovci. Podceňovat v horizontu čtyř nebo pěti let třeba ruskou hokejovou ligu se také nemusí vyplatit,
prozradil Dvořák úvahy Primy. Získat celý multiplex pro sebe by pro Primu nemuselo být tak těžké, už dnes její sesterská společnost Czech Digital Group provozuje přechodnou digitální síť B. Narušit tento plán by mohlo jen legislativní omezení v novém zákonu.