Větší propojení s internetovými projekty Primy chystá pro příští rok Prima Cool. Podle obchodního ředitele FTV Primy a šéfa mediazastupitelství Media Club Petra Jelínka tak chce vytěžit maximum z toho, že jak internetové projekty Primy, tak samotná Prima Cool oslovují podobnou cílovou skupinu: mladé lidi ve věku od 15 do 34 let. „Primu Cool vidíme do budoucna poměrně dobře v tom, že se může hezky přibližovat našim internetovým aktivitám co se týče cílové skupiny. Takže tady do příštího roku určitě počítáme s tím, že vzniknou nějaké programy na bázi internetu a bude docházet k nějakému sbližování s ohledem na cílovou skupinu, která Cool sleduje,“ uvedl Jelínek na čtvrteční prezentaci obchodní politiky FTV Primy pro příští rok.
K TÉMATU: Prima bude i příští rok prodávat reklamu s TV Barrandov, přidá i Óčko a Seznam.cz
„Ono to je krásně vidět i třeba na tom, když se podíváme na facebookové profily stanice Cool, a co se týče návštěvnosti webových stránek, kde se pohybujeme kolo 1,2 milionu uživatelů. To je něco, co tyto dva světy spojí,“ dodal Jelínek. Konkrétní případy projektů, které by měly spojovat Primu Cool a weby Primy, ale neuvedl. Prima však už letos experimentovala s čistě internetovou reality show, když přenášela dánskou verzi Hotelu Paradise. Media Club navíc pro příští rok plánuje společný prodej televizní reklamy a videoreklamy na internetu, což by mohlo společným aktivitám Primy Cool a webů Primy pomoci.