UVNITŘ GRAF A TABULKA Rekordního průměrného celodenního podílu na divácích dosáhla minulý týden Prima Cool, druhý program televize Prima určený pro mladé diváky. Po celý den ji sledovalo v průměru 1,62 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u obrazovky. To je nejvíce od chvíle, kdy se Prima Cool stala součástí peoplemetrového měření sledovanosti.
Oproti předminulému týdnu si Prima Cool v průměrném celodenním podílu polepšila o 0,25 procentního bodu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin tento program dosáhl dokonce ještě mírně lepšího podílu než po celý den: 1,63 procenta. Hlavní program Primy ovšem diváky ztrácel. V celodenních číslech dosáhl podílu 15,98 procenta, o 0,35 procentního bodu méně než minule. Během prime time podíl Primy klesl až na 15,09 procenta.
Výrazný nárůst oproti předminulému týdnu zaznamenala televize Nova. Po celý den ji sledovalo v průměru 39,58 procenta dospělého publika (o 1,48 procentního bodu více než v předminulém týdnu), v hlavním večerním čase dokonce 45,42 procenta. Dařilo se také filmovému kanálu Nova Cinema, který si po dvou slabších týdnech připsal v celodenním podílu opět hodnotu nad dvě procenta, konkrétně 2,16 procenta (o 0,33 procentního bodu více než minule). Ve večerních časech podíl Novy Cinema ještě vystoupal na 2,42 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)
První program České televize minulý týden ztrácel. Po celý den jen sledovalo v průměru jen 17,80 procenta dospělého publika, což je o 0,33 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech si ČT 1 mírně polepšila na průměrný podíl 18,25 procenta. Zato programu ČT 2 podíly na divácích klesaly. V celodenních číslech z 6,39 procenta v předminulém týdnu na 4,96 procenta v týdnu minulém. Během prime time pak podíl ČT 2 klesl na 4,24 procenta.
TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2009
Digitálním kanálům ČT se dařilo o poznání lépe. Sportovní ČT 4 stagnovala, v celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla hodnoty 1,55 procenta, stejné jako v předminulém týdnu. Během prime time její podíl ještě klesl na 1,30 procenta. Zpravodajský kanál ČT 24 si v celodenních číslech polepšil z 2,09 na 2,37 procenta. V hlavním vysílacím čase pak dosáhl průměrného podílu 1,44 procenta.
Plnoformátová digitální televize Barrandov se i minulý týden udržela v celodenním podílu na dospělém publiku nad třemi procenty. Konkrétně dosáhla hodnoty 3,06 procenta, druhé nejlepší od zařazení této televize do peoplemetrů. Oproti předminulému týdnu jde o nárůst o tři setiny procentního bodu. V hlavním vysílacím čase však průměrný podíl Barrandova tradičně klesl, tentokrát na hodnotu 2,48 procenta.
Malé kabelové a satelitní televize, zahrnuté do kolonky „ostatní televize“, minulý týden sledovalo v průměru 10,92 procenta dospělého publika, což je o 0,26 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech tyto malé televize dosáhly souhrnného podílu 7,73 procenta.