FOTO UVNITŘ Nové logo začala používat od roku 2010 stanice Prima Cool, která se orientuje především na mladé muže ve věku od 20 do 40 let. Je to ta identifikační značka stanice, kterou si nedávno společnost FTV Prima registrovala u Úřadu průmyslového vlastnictví. O žádnou velkou změnu se však nejedná. Před dosavadní nápis Cool přibylo pouze logo Primy posazené nastojato.
GALERIE: Televize Prima si registrovala nová loga
Vzhledem k tomu, že česká komerční dvojka má registrována i další loga, dá se počítat s tím, že je začne brzo používat. Jedním z nich je i nová podoba identifikační značky kanálu R1. Tu by pak Prima mohla nasadit od 4. ledna, tedy ve všední den, kdy stanice vysílá. Za upozornění na tuto změnu děkujeme našemu čtenáři Petru Sedláčkovi. S novou grafikou se má dnes představit také zpravodajský kanál ČT 24. Dá se počítat s tím, že ji nasadí s hlavní zpravodajskou relací Události.
Nová podoba loga Primy Cool. Foto: Česmír Polák