Hlavní navigace

Prima Cool přilákala v úterý na Ligu mistrů půl milionu diváků, večer porazila ČT 1 i Primu

9. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – U mladšího publika od 15 do 54 let se podíl Primy Cool v prime time vyrovnal hlavnímu kanálu Primy. Tu po osmé večer porazila i ČT 2.

Ordinace měla víc diváků než Televizní noviny

Mimořádně úspěšné úterý má za sebou Prima Cool. Přímý přenos zápasu fotbalové Ligy mistrů mezi Chelsea FC a Paris St. Germain sledoval v druhém poločase půlmilion diváků. Konkrétně šlo o 474 tisíc dospělých diváků, což představovalo 15,88 procenta publika (19,89 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Cool tak od tři čtvrtě na deset porážela hlavní kanál Primy, ale také ČT 1 a byla průběžně druhou nejsledovanější televizí v zemi po Nově. První poločas téhož zápasu vidělo od půl deváté 296 tisíc dospělých diváků a 7,02 procenta publika (8,86 procenta ve věku 15 až 54 let).

PONDĚLNÍ DATA: Případy 1. oddělení se rozloučily těsně pod půl druhým milionem diváků

Společně se vstupy ze studia Prima Cool za celý prime time dosáhla u mladšího publika od 15 do 54 let průměrného podílu 8,80 procenta a takřka se vyrovnala hlavnímu kanálu Primy, který vykázal podíl 8,97 procenta. Vítězem úterního večera však byla tradičně Ordinace v růžové zahradě 2, již na hlavním kanálu Novy sledovalo od 20:20 hod. 1,921 milionu dospělých diváků a 45,58 procenta publika (42,05 procenta ve věku 15 až 54 let). Seriál dokonce pokořil v počtu diváků hlavní zpravodajskou relaci Televizní noviny, již v úterý vidělo 1,904 milionu dospělých diváků.

Kanály – průměrné podíly (8. 4. 2014)
Graf podílu kanálů (8. 4. 2014)
Graf podílu skupin (8. 4. 2014)

Český film na Primě porazila dokonce i ČT 2

Reprízu seriálu Vyprávěj na ČT 1 si přímo proti Ordinaci nenechalo ujít 686 tisíc dospělých diváků a 16,51 procenta publika (22,82 procenta ve věku 15 až 54 let). Českou komedii Co je doma, to se počítá, pánové… vidělo od čtvrt na devět na hlavním kanálu Primy 252 tisíc dospělých diváků a šest procent publika (sedm procent v kategorii 15 až 54 let). Lepší sledovanost měla ve stejnou dobu dokonce i ČT 2: její dokumentární cyklus Velká vlastenecká válka si od osmé večer nenechalo ujít 269 tisíc dospělých diváků a 6,46 procenta publika (ale jen 4,23 procenta ve věku 15 až 54 let).

Tip do článku - Cif21 - firmy

MINULÉ ÚTERÝ: Prima v úterý těsně nad Jedničkou, Cool bodoval díky Lize mistrů UEFA

Spíše průměrného výsledku dosáhl hlavní večerní film na TV Barrandov. Breakheartský průsmyk vidělo od čtvrt na devět 190 tisíc dospělých diváků a 4,78 procenta publika. Snímek Skleněné peklo na Nově Cinema vidělo ve stejnou dobu 161 tisí dospělých a 4,69 procenta publika (6,09 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní kanál Novy později večer bodoval díky Ordinaci i s magazínem Víkend, který si od půl desáté nenechalo ujít 931 tisíc dospělých diváků, což představovalo 29,19 procenta publika (26,51 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (8. 4. 2014)
Top 5: ČT1 (8. 4. 2014)
Top 5: ČT2 (8. 4. 2014)
Top 5: ČT24 (8. 4. 2014)
Top 5: ČT sport (8. 4. 2014)
Top 5: ČT :D (8. 4. 2014)
Top 5: ČT art (8. 4. 2014)
Top 5: Nova (8. 4. 2014)
Top 5: Nova Cinema (8. 4. 2014)
Top 5: FANDA (8. 4. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (8. 4. 2014)
Top 5: TELKA (8. 4. 2014)
Top 5: Prima (8. 4. 2014)
Top 5: Prima COOL (8. 4. 2014)
Top 5: Prima love (8. 4. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (8. 4. 2014)
Top 5: TV Barrandov (8. 4. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.