Druhý poločas Ligy mistrů nad 600 tisíci diváky
Včerejší utkání Ligy mistrů UEFA mezi Viktorií Plzeň a CSKA Moskva, které živě přenášela Prima Cool, se pochopitelně podepsalo kladně na její sledovanosti. V prime time se stala tato stanice třetím nejsledovanějším kanálem s podílem (share) 9,27 %, a to za Novou a prvním programem České televize. U diváků ve věku od 15 do 54 let byla dokonce Prima Cool dvojkou s podílem 11,73 %. První poločas vidělo 460 tisíc diváků (share 11,11 %), u mladších diváků šlo o podíl 13,12 %. Ještě větší úspěch zaznamenala druhá půle zápasu, kterou si nenechalo ujít 611 tisíc diváků (share 19 %), podíl ve skupině 15–54 let byl 21,66 %.
PONDĚLNÍ DATA: Četnické humoresky v pondělí vítězem u dospělých, u mladých s Gymplem vyrovnané
Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově zůstala Ligou mistrů absolutně neohrožena. Viděl ji 1,912 milionu diváků (share 46,6 %). U diváků od 15 do 54 let byl podíl 42,7 %. I na dalších čtyřech pozicích v TOP 10 nejúspěšnějších pořadů byly formáty Novy. Druhé skončily Televizní noviny, následované Sportovními novinami, čtvrtá byla Ulice. Tu viděl 1,110 milionu diváků (share 33,77 %). Podíl u diváků od 15 do 54 let byl 35,48 %. Až šestá pozice patřila jiné televizi, a to konkrétně Primě s jejími hlavními zprávami – 762 tisíc diváků (share 22,12 %). Nova ve všech diváckých skupinách překročila jak v celodenním, tak i primetimovém podílu hodnotu 30 %. U diváků 15+ se dokonce večer dostala na hodnotu 40,33 %.
VIP Prostřeno na Primě propadlo, podíl pouze 3,65 %
Přímý přenos fotbalové Ligy mistrů na Primě Cool uškodil nejvíce pořadu VIP Prostřeno na hlavní Primě. Ten se vůbec nedostal mezi pět nejsledovanějších pořadů stanice a koukalo na něj pouze 148 tisíc diváků s podílem 3,65 %. Prima mělo v prime timu podíl pouze 8,59 %. Za celý den se na ni podívalo 12,34 % publika a byla tak trojkou na trhu po Nově a ČT 1. Jednička měla celodenní podíl u diváků 15+ 13,5 %. Nejlepší trapasy se staly druhým nejsledovanějším pořadem dne (po Událostech) s 596 tisíci diváky (share 14,78 %). Dařilo se dokumentu Hitlerovy válečné stroje na Dvojce, který měl podíl 6,45 % a 254 tisíc diváků.
MINULÝ TÝDEN: Ordinace před branami dvou milionů diváků, Víkend v úterý pokořil hranici milionu
I na ČT 24 byly nejsledovanější Události se 165 tisíci diváky (share 4,66 %). Na Déčku bodovala pohádka Chaloupka na vršku s 87 tisíci diváky (share 2,78 %). Úspěchem je pro ni ale především podíl u publika 15–54, kde získala podíl 5,86 %. Naopak nejsledovanější pořad ČT Sport (Deník NHL) měl pouze 36 tisíc diváků (share 1,6 %). Na ČT art byl nejúspěšnějším formátem portrét Jeana Maraise – 22 tisíc diváků (share 0,61 %). Novu mohl potěšit podíl 8,32 % u diváků 15–54 let týkající se Hvězdných válek V, které vysílala Nova Cinema. Celkem se na scifi snímek podívalo 186 tisíc diváků (share 4,85 %). Snímek Hindenburg na TV Barrandov si pustilo 105 tisíc diváků (share 2,78 %).