Kriminálka Anděl nadále nad milionem
Reprízy Kriminálky Anděl nadále vévodí středečním večerům. Nejinak tomu je i tento týden, kdy krimiseriál Novy oslovil jako jediný pořad na českých televizích po 20. hodině víc než milion diváků. Konkrétně šlo o 1,177 milionu dospělých diváků starších 15 let a 28,72 procenta publika (38,21 procenta ve věku 15 až 54 let). Výrazně si ale polepšila Prima, která vytvořila zajímavý dvojblok ze svého nejsledovanějšího seriálu Cesty domů a nového publicistického pořadu Očima Josefa Klímy, díky němuž v celodenním i večerním podílu na publiku výrazně odskočila ČT 1 a stala se dvojkou na trhu.
ÚTERNÍ DATA: Jednička a Prima v úterý po celý den s vyrovnanou sledovaností
Cesty domů II vidělo od čtvrt na devět v průměru 804 tisíc dospělých diváků a 19,74 procenta publika (ale jen 13,81 procenta ve věku 15 až 54 let), pořad Očima Josefa Klímy od půl desáté 580 tisíc dospělých a 17,14 procenta publika. To je sice o 73 tisíc diváků a dva procentní body méně než při premiéře minulý týden, pro Primu však jde i nadále o nadprůměrný výsledek. ČT 1 se musela od 20 hodin u svého hlavního večerního pořadu Pošta pro tebe spokojit s 681 tisíci dospělými diváky a podílem 16,62 procenta (v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let to bylo jen 10,51 procenta).
ČT 24 čtvrtou nejsledovanější televizí
ČT 2 ve středu večer bodovala zejména původním cestopisem Na cestě, který si od deváté večer nenechalo ujít 375 tisíc dospělých diváků a 9,26 procenta publika. Hlavní večerní dokument z cyklu Země a města světa vidělo od osmé večer 278 tisíc dospělých diváků a 6,78 procenta publika. Nova Cinema uspěla s dvoudílným filmem Kráska a pirát. První část od osmé večer sledovalo 253 tisíc dospělých diváků a 6,29 procenta publika (5,51 procenta ve věku 15 až 54 let), druhou od 21:50 dokonce 266 tisíc dospělých s podílem 11,04 procenta (7,92 procenta v kategorii 15 až 54 let).
MINULÁ STŘEDA: Repríza Kriminálky Anděl s milionem diváků ve středu nejsledovanější, Nova jasným lídrem
Jmenování vlády premiéra Bohuslava Sobotky ve středu zvedlo zájem o zpravodajský kanál ČT 24. Tříhodinový speciál s přímým přenosem z Pražského hradu sledovalo od 13 hodin v průměru 195 tisíc dospělých diváků a 14,87 procenta publika, jeho pokračování od 16:26 pak 165 tisíc dospělých s podílem 7,36 procenta. ČT 24 díky tomu za celý den oslovila v průměru 6,71 procenta dospělého publika a stala se s přehledem čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Během prime time ale podlehla Nově Cinema a ČT 2 a odsunula se na pozici šestky na trhu.