Nejvyššího průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za celý letošní rok dosáhla minulý týden Prima family. Hlavní program Primy sledovalo denně 20,18 procenta dospělého publika. To je o 1,08 procentního bodu více než v předminulém týdnu a teprve podruhé, co Prima family letos v týdenních číslech překročila hodnotu 20 procent. Zároveň se stala nejvíce rostoucí televizní stanicí za minulý týden. Vyplývá to z pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO).
AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012
Naopak největší pokles minulý týden zaznamenala ČT Sport. Oproti předminulému týdnu si pohoršila o 1,08 procentního bodu na hodnotu 2,01 procenta. O necelý procentní bod klesla i zpravodajská ČT 24, v jejím případě jde ale spíš o návrat do normálních hodnot po silně nadprůměrném předminulém týdnu s krajskými a prvním kolem senátních voleb. Nejvyšší týdenní podíl na dospělém publiku měla tradičně Nova, která dosáhla hodnoty 25,27 procenta (u publika od 15 do 54 let to bylo 27,77 procenta).
K TÉMATU: Skokany předminulého týdne byly ČT sport a ČT 24, největší pokles zaznamenala ČT 1
Z pohledu tří největších televizních skupin byla v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku nejúspěšnější Nova Group, která dosáhla hodnoty 30,90 procenta. Oproti předminulému týdnu si ale pohoršila o 0,12 procentního bodu. Druhá byla Česká televize s kumulovaným podílem 27,44 procenta. Také v jejím případě jde o horší výsledek než v předminulém týdnu, dokonce o 1,35 procentního bodu. Třetí pozici obsadila Prima Group s podílem 26,35 procenta, která si jako jediná polepšila – o 0,83 procentního bodu. Pro skupinu Prima jde o druhý nejlepší týdenní podíl za letošní rok.
ČTĚTE TAKÉ: V září nejvíc posilovala Nova, oproti srpnu poskočila o 4,5 procentního bodu
V meziročním srovnání s 42. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila zpravodajská ČT 24, jejíž týdenní podíl na dospělém publiku stoupnul o 0,99 procentního bodu (z loňských 4,66 na letošních 5,65 procenta). Obdobný nárůst o 0,96 procentního bodu vykázala i Prima love (z loňských 1,45 na letošních 2,41 procenta). Naopak největší meziroční pokles patřil opět hlavnímu programu Novu. V porovnání s 42. týdnem 2011 si pohoršila o 2,48 procentního bodu (z loňských 27,75 na letošních 25,27 procenta).
Program | Týdenní podíl D15+ | Mezitýdenní vývoj | Meziroční vývoj |
---|---|---|---|
ČT 1 | 15,99 | + 0,37 | + 0,73 |
ČT 2 | 3,79 | + 0,30 | + 0,26 |
ČT Sport | 2,01 | - 1,08 | – 1,70 |
ČT 24 | 5,65 | – 0,94 | + 0,99 |
Nova | 25,27 | – 0,09 | - 2,48 |
Nova Cinema | 4,77 | 0 | – 0,43 |
Fanda | 0,86 | – 0,03 | – neměřen – |
Prima family | 20,18 | + 1,08 | – 0,60 |
Prima Cool | 3,76 | – 0,19 | + 0,45 |
Prima love | 2,41 | – 0,06 | + 0,96 |
TV Barrandov | 4,83 | + 0,03 | + 0,12 |
Atmedia | 1,86 | – 0,13 | – 0,06 |
ostatní TV | 8,58 | + 0,70 | + 0,86 |
Zdroj: ATO – Mediaresearch