Hlavní navigace

Prima family ve středu lídrem trhu, porazila Novu v celodenním podílu u D15+

28. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ TABULKA V hlavním vysílacím čase ale těsně vyhrála Nova. Nad průměr se dostala televize Barrandov, v prime time dosáhla na sedmiprocentní podíl na publiku.

Pozici nejsledovanější televize v Česku ve středu obsadila Prima family. Hlavní kanál Primy v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku těsně porazil Novu, když oslovil 20,29 procenta diváků starších 15 let, kteří zrovna trávili čas u televize. Nova vykázala celodenní podíl 20,08 procenta. U cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou programuje Nova, ale bylo pořadí opačné: lídrem zůstala Nova s celodenním podílem 22,49 procenta, kdežto Prima family dosáhla podílu 16,62 procenta.

K TÉMATU: Farma ve středu podlehla VIP Prostřenu na Primě family, její podíl klesl pod 20 %

Nova si udržela pozici jedničky na trhu i v hlavním vysílacím čase u širší cílové skupiny D15+, v níž ji Prima family za celý den porazila. Nova vykázala v prime time, tedy od 19 do 23 hodin, podíl 22,31 procenta, Prima family 19,94 procenta. Do středečních podílů výrazně zasáhnul sportovní kanál ČT 4, který po většinu prime time vysílal přenos čtvrtfinále fotbalového Eura mezi Španělskem a Portugalskem. ČT 4 tak za celý den oslovila 11,10 procenta dospělého publika (12,13 procenta publika ve věku od 15 do 54 let) a večer dosáhla podílu 12,72 procenta u cílové skupiny D15+.

BRAND

ČTĚTE TAKÉ: Óčku se první dva dny vysílání v multiplexu 3 zdvojnásobil podíl na publiku

Mimořádně se dařilo také televizi Barrandov, která bodovala večerním filmem Stonehenge – apokalypsa (289 tisíc diváků) a pořadem Věřte nevěřte (233 tisíc diváků). Za prime time tak Barrandov vykázal nadprůměrný podíl 6,98 procenta a za celý den pak 5,74 procenta (u mladší cílové skupiny D15–54 dokonce 6,55 procenta). V celodenních číslech dosáhla nadprůměrného výsledku i zpravodajská ČT 24 – 6,86 procenta. Nadále rostl celodenní podíl Óčka na dospělém publiku, ve středu dosáhlo 0,67 procenta.

Celodenní podíly televizí za středu 27. června 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 12,90 2,95 11,10 6,86 20,08 4,20 20,29 3,89 2,76 5,74 2,05 7,17
D15–54 10,78 2,37 12,13 3,52 22,49 4,58 16,62 6,25 3,47 6,55 2,75 8,49

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).