Hlavní navigace

Prima lákala v sobotu především mladší publikum, zájem vzbudil hlavně Avatar

16. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima se v sobotu večer výrazně přiblížila u mladšího publika Nově. Oba kanály od sebe dělilo necelého půl druhého procentního bodu.

Prima večer u mladších diváků s podílem téměř 20 %

Repríza filmového blockbusteru Avatar přinesla Primě velký zájem především u mladšího publika, kde dosáhl podílu na publiku (share) 23,25 %. V této kategorii americký snímek dokonce porazil i premiéru Donšajni na Nově, který oslovil v této kategorii necelých 20 % publika. Avatara si pustilo 506 tisíc diváků starších 15 let (share 15,9 %). Prima za celý den oslovila 14,86 % publika a 15,93 % v prime time. V sobotu však došlo k zajímavé a u komerční dvojky k neobvyklé situaci. K obrazovkám lákala více mladšího publika. V kategorii 15–54 oslovila za celý den 16,21 % a v prime time skončila jen těsně pod 20 %.

PÁTEČNÍ DATA: Všechnopárty s milionovým publikem, večerní pořady Novy a Primy chyběly v TOP 5

Vítězem u staršího publika byl v sobotu večer snímek Donšajni režiséra Jiřího Menzela, který odvysílala Nova. Ten si pustilo 775 tisíc diváků (share 21,16 %). Jak již bylo řečeno, u mladšího publika byl podíl necelých 20 %. Na samotné špici sledovanosti byly Televizní noviny následované Sportovními novinami. Nova za celý den oslovila rovných 20 % publika, v prime time se dostala na hodnotu 22,36 %. Ve skupině 15–54 se dostala za celý den ke 20,71 %, večer pak ke 21,29 %. Od Primy ji dělilo v prime time přibližně 1,3% bodu. Nejúspěšnějším pořadem Jedničky, která byla televizní trojkou, byly se 757 tisíci diváky (share 19,78 %) Zázraky přírody.

Graf podílu kanálů (15. 11. 2014)
Graf podílu skupin (15. 11. 2014)
Kanály – průměrné podíly (15. 11. 2014)

Čtyři pořady na Barrandově se sledovaností 200+

Hned čtyři pořady se na plnoformátové televizi Barrandov dostaly nad hranici dvou set tisíc diváků. V porovnání s předchozí sobotou si stanice polepšila o přibližně jeden procentní bod. Za celý den oslovila 6,58 % publika, v prime time se dostala na hodnotu 5,71 %. Jejím nejúspěšnějším pořadem byla tradičně talk show Sejdeme se na Cibulce, kterou si nenechalo ujít 258 tisíc diváků (share 11,25 %), naprosto stejného počtu a téměř shodného podílu dosáhl i seriál Třicet případů majora Zemana. U něho však stojí za zmínku rozhodně ještě vysoký share 14,19 % u mladšího publika. Společenský večer Pretty Woman, kterým provázeli Marek Vašut a Kateřina Brožová, vidělo 231 tisíc diváků (share 6,39 %).

NMKT21_tip EARLY

MINULÝ TÝDEN: Chart show těsně nad Zázraky přírody, dělilo je jen 20 tisíc diváků. U mladých vyhrál Skyfall

Co se týká novinkového švédsko-dánského seriálu Most, který odvysílala Dvojka, lépe si vedla co do počtu diváků jeho první část. Tu si nenechalo ujít 231 tisíc lidí (sahre 6,96 %). Větší podíl na publiku – hodnota 8,36 % – však měla část druhá s necelými dvěma sty tisíci diváky. Nejsledovanějším pořadem Dvojky však byl Hercule Poirot, kterého si pustilo 319 tisíc diváků (share 8,38 %). Z menších televizí lákali mladší publikum především Asterix a Obelix na Primě Cool. Ve skupině 15–54 se komedie dostala na podíl 11,24 %. Vidělo ji 259 tisíc diváků (share 6,96 %). Nad hranici sta tisíc diváků se v sobotu vůbec nedostaly stanice ČT Sport, ČT art, Prima Zoom, Smíchov a Telka.

Top 10 všechny stanice (15. 11. 2014)
Top 5: ČT1 (15. 11. 2014)
Top 5: ČT2 (15. 11. 2014)
Top 5: ČT24 (15. 11. 2014)
Top 5: ČT sport (15. 11. 2014)
Top 5: ČT :D (15. 11. 2014)
Top 5: ČT art (15. 11. 2014)
Top 5: Nova (15. 11. 2014)
Top 5: Nova Cinema (15. 11. 2014)
Top 5: FANDA (15. 11. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (15. 11. 2014)
Top 5: TELKA (15. 11. 2014)
Top 5: Prima (15. 11. 2014)
Top 5: Prima COOL (15. 11. 2014)
Top 5: Prima love (15. 11. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (15. 11. 2014)
Top 5: TV Barrandov (15. 11. 2014)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.