Neobvykle vysoký zájem o reality show Zhubni, nebo přiber! zaznamenává Prima love, ženský kanál FTV Primy. „Sledovanost včerejšího třetího dílu se vyšplhala až na celkových 196 000 diváků v CS D15+ při magickém share 6,66 procenta,” informovala externí spolupracovnice PR oddělení FTV Primy Anna Bezděkovská s tím, že v cílové skupině žen od 15 do 44 let pořad zaujal 75 tisíc divaček, což představovalo 14,41 procenta publika.
K TÉMATU: Prima love bodovala cyklem Báječné dorty. Za celý den předběhla ČT 4
Prima love nasadila reality show Zhubni, nebo přiber! toto pondělí, vysílá ji každý všední den od 21:45 hod. První díl v pondělí vidělo v průměru 134 tisíc dospělých diváků s podílem 4,75 procenta, druhý v úterý 132 tisíc dospělých diváků s podílem 4,55 procenta. Bezděkovská to sdělila na doplňující dotaz serveru DigiZone.cz.