Hlavní navigace

Prima love dosáhla minulý týden historicky nejvyššího podílu na publiku 2,99 %

Lukáš Polák

Dámský kanál z rodiny Prima Group vysílá už přibližně rok a půl, na svůj rekordní podíl si musel počkat do letošních prázdnin. Diváky přitáhlo především finále Hotelu Paradise.

Doba čtení: 1 minuta

Zatím nejvyšším týdenním podílem na publiku (share) od svého startu, od 8. března loňského roku, se může pochlubit Prima love, stanice z portfolia Prima Group orientovaná na dámské publikum. Minulý týden dosáhla téměř tří procent. Konkrétně šlo o hodnotu 2,99 % v cílové skupině diváků starších 15 let. Největšího úspěchu dosáhla reality show Hotel Paradise, která v pátek vyvrcholila finále. Z výsledků sledovanosti vyplývá, že si ho nenechalo ujít 150 tisíc diváků (share 5,46 %). Pořad v danou chvíli dokonce porazil i televizi Barrandov.

EBF18_tip_v_clanku_obecny

ČTĚTE TAKÉ: V sobotu byly nejsledovanější Hvězdné války, v neděli opět Chalupáři

Vítězkou Hotelu Paradise se stala soutěžící Nela Slováková. Ta se nyní může těšit především z výhry 50 tisíc euro, tedy v přepočtu přibližně milion a tři sta tisíc korun. Právě zařazení Hotelu Paradise na Primu love bylo jedním z překvapení jarní tiskové konference Prima Group. Diváci očekávali jeho vysílání na Prima family. Do role moderátorky nasadila Prima Martinu Gavriely, která taktéž provází magazínem Top Star Love. Jeho poslední díl v pátek 6. července sledovalo 36 tisíc diváků (share 1,87 %). PR oddělení televize ovšem v tiskové zprávě chytře vyzdvihlo divačky 15–44 a share 10,44 %.

Našli jste v článku chybu?