Hlavní navigace

Prima love s dalším týdenním rekordem, Nova poodskočila konkurenci

12. 2. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: 115393
12. 2. 2012

UVNITŘ GRAF A TABULKA Minulý týden přál televizi Nova. Návrat Ordinace v růžové zahradě posunul nejsledovanější českou televizi o několik procentních bodů před její rivaly, Primu family a první program České televize. V průměrném celodenním podílu na dospělém publiku ale Nova zůstává pod hranicí 30 procent, kterou loni touto dobou již překonala. Další rekord v podílu na dospělém publiku naopak vykázal ženský kanál Prima love, který se v týdenních číslech blíží dvouprocentní hranici.

Televizi Nova minulý týden sledovalo po celý den v průměru 27,60 procenta dospělého publika, což je o 3,03 procentního bodu více než v předminulém týdnu (ve „svojí“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let vykázala celodenní podíl 30,20 procenta). V hlavní vysílacím čase od 19 do 23 hodin Nova dosáhla podílu 34,09 procenta u D15+ a 36,40 procenta u D15–54. Mírně stoupala i Nova Cinema. V celodenních číslech u dospělých diváků o devět setin procentního bodu na hodnotu 5,37 procenta, v cílové skupině D15–54 dosáhla 6,62 procenta. V prime time u D15+ vykázala Nova Cinema podíl 5,74 procenta a u D15–54 dokonce 6,86 procenta.

Prima family si mírně pohoršila, ale těsně se udržela na druhé příčce před programem ČT 1. Po celý den ji upřednostňovalo 16,43 procenta dospělého publika, což je o 0,41 procentního bodu méně než minule. Během prime time si ale hlavní program Primy pohoršil na průměrných 15,60 procenta, což bylo o víc než čtyři procentní body méně než u ČT 1. Klesala i Prima Cool. V celodenních číslech o 0,35 procentního bodu na 3,90 procenta, v prime time až na 3,61 procenta. Naopak Prima love byla rekordní: oproti předminulému týdnu posílila o čtyři setiny procentního bodu na celodenní podíl 1,93 procenta, v prime time pak vykázala 1,65 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Výraznější pokles minulý týden zaznamenala ČT 1, která si celodenních číslech pohoršila o 0,92 procentního bodu na hodnotu 16,32 procenta. V prime time byla ale výrazně úspěšnější a s podílem 19,85 procenta s přehledem přeskočila Primu family a byla dvojkou na trhu. Drobný pokles potkal i ČT 2, kterou po celý den sledovalo v průměru 4,67 procenta dospělého publika, což je o osm setin procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V prime time Dvojka vykázala nadprůměrný podíl 4,02 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Výš než ČT 2 se v celodenních číslech minulý týden dostala zpravodajská ČT 24, které se letos mimořádně daří. Sledovalo ji v průměru 4,71 procenta dospělého publika, což je o 0,16 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech ale ČT 24 tradičně ztrácela, takže dosáhla průměrného podílu 2,98 procenta. Díky tenisovému Fed Cupu se dobře dařilo sportovní ČT 4, která si v celodenních číslech polepšila o 0,57 procentního bodu na průměrných 3,60 procenta, v prime time ale klesla na hodnotu 1,19 procenta.

MMF24

První mezitýdenní pokles v letošním roce vykázala televize Barrandov. Po celý den ji sledovalo v průměru 5,39 procenta dospělého publika, což stačilo na opravdu těsné vítězství nad Novou Cinema (o dvě setiny procentního bodu). V hlavním vysílacím čase Barrandov oslovil v průměru 4,66 procenta dospělého publika a odsunul se na pozici páté nejsledovanější televize v Česku, o víc než procentní bod pod Novu Cinemu.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,01 procenta, což je o 0,10 procentního bodu méně než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,23 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 8,07 procenta, o 1,71 procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 5,38 procenta.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).