Poprvé ji otestovala při přenosu finále soutěže Prima Cool HearthStone Liga. V rámci této aplikace jsme poprvé v České republice využili nový reklamní formát nazvaný XXL Streamer. Ten se zobrazí po spuštění aplikace na jedné třetině obrazovky, zbylé dvě třetiny zabírá samotný živý přenos. Formát nijak nepřekrývá samotný obsah,
vysvětlil Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV Prima.
PSALI JSME: FTV Prima pro HbbTV připravila aplikaci Prima letáky
HD rozlišení HbbTV technologie navíc zaručuje dobrou kvalitu obrazu a pro klienta kontrolu nad zobrazením reklamního sdělení. Divák má možnost na reklamní sdělení zareagovat do proklikem aplikace klienta nebo si může formát zavřít, a tím si samotný stream zvětšit na celou obrazovku.
K TÉMATU: Další dva kanály nabídnou HbbTV
U formátu XXL Streamer se měří standardní internetové metriky – počet zobrazení, počet prokliků a počet odeslaných čísel. Prvním klientem, který využil nový formát FTV Prima, byla společnost O2, která byla generálním partnerem zmíněné HearthStone Ligy. Během přenosu telefonní operátor divákům nabízel rychlejší internet, který je pro hraní on-line her základním předpokladem. Svou nabídku podpořil získáním herní myši. Divák měl po prokliknutí možnost odeslat své telefonní číslo, aby od operátora získal další informace o nabízené službě.