Hlavní navigace

Primě se daří, dobrou sledovanost promítne do vyšších cen za reklamu

Lepší výsledky sledovanosti z letošního podzimu promítne televize Prima do vyššího ceníku reklamních časů pro příští rok. Na pražské konferenci Forum Media 2010 to v úterý prohlásil obchodní ředitel Primy Martin Konrád. Ceníkové ceny reklamy by u této stanice měly vzrůst v průměru o 10 procent. Prima tak chce zhodnotit větší zájem diváků o své programy: letos na podzim dosahuje dvouletého maxima ve sledovanosti.

Content 2018 tip Kavka

K TÉMATU: Prima porazila s trojkou Pirátů v sobotu Novu a navíc si připisuje rekord

Konkurenční Nova, jíž sledovanost pro změnu klesá, zatím obchodní politiku pro příští rok nezveřejnila. Její obchodní ředitel Jan Řehák ale agentuře ČTK řekl, že v případě zvýšené poptávky u klientů lze očekávat rovněž růst cen. Zvýšení ceníku reklamy pro příští rok serveru DigiZone.cz potvrdila i generální ředitelka TV Barrandov Janka Vozárová. Loni klesl zájem o televizní reklamu v České republice o 30 procent, koncem letošního roku televize očekávaly první mírný růst od začátku ekonomické krize.

Našli jste v článku chybu?