Vlastní noviny s přehledem všech podzimních programových novinek nechala rozeslat do všech domácností v České republice FTV Prima. Dvanáctistránkový leták formátu A4 upozorňuje na podzimní schémata kanálů Prima family, Prima Cool, Prima love, ale i internetové Primy Play. „Prima noviny jsme distribuovali do všech domácností v celé České republice,” potvrdil serveru DigiZone.cz vedoucí oddělení PR FTV Primy Václav Mazánek.
K TÉMATU: Šéf programu Primy: Musíme lidem vymazat z hlavy, že Nova je televizní jedničkou
Prima rozjela silnou tiskovou kampaň už k nedávnému zahájení přenosů fotbalové Ligy mistrů na Primě Cool, v Hospodářských novinách pak celostránkovými inzeráty upozorňovala, že v létě po dobu dvou týdnů porážela v součtu týdenních podílů svých programů konkurenční skupinu Nova. Tiskovými inzeráty hojně propaguje svoje podzimní programové novinky i Česká televize. Tento týden se soustředí na inzerci nového seriálu Ententýky a stand up comedy show Na stojáka, kterou získala od HBO.
Prima noviny, které FTV Prima rozeslala do všech poštovních schránek v České republice