Lídrem mezi televizními provozovateli na internetu se za září prohlásila FTV Prima. V tiskové zprávě, kterou včera citoval i server DigiZone.cz, však uvedla čísla, do nichž započítávala i návštěvnost webů, které jí nepatří. Celkově pak FTV Primě vyšlo, že v září všechny její weby dosáhly přes 259 milionů zhlédnutých stran. Jenže v této cifře figují i internetové stránky, které FTV Prima pouze zastupuje při prodeji reklamy a nemají nic společného s televizním vysíláním. DigiZone.cz na to upozornil jeden z konkurentů Primy.
K TÉMATU: Prima se v září stala televizním lídrem na internetu, její weby porazily Novu i ČT
Televizní weby Primy figurují pod společnou doménou iprima.cz, a ta za září podle auditovaného měření návštěvnosti českého internetu Netmonitor dosáhla 110 milionů zhlédnutých stran. To je sice stále nejvíc ze všech českých televizí (Nova měla 82 milionů zhlédnutých stran, Česká televize 36 milionů), ale rozhodně méně než proklamovaných 259 milionů. Navíc v počtu unikátních uživatelů měla menší návštěvnost než weby televize Nova. Podrobněji se o způsobu, jakým Prima nafoukla svoje internetové výsledky, rozepsal Daniel Dočekal na svém webu Pooh.cz.
Z webů, které Primě nepatří, prodává na nich reklamu a přesto si je započítala mezi vlastní televizní aktivity na internetu, jsou například iBoys.cz, Libimseti.cz, superhry.cz, sms.cz, powerplaymanager.com, iGirls.cz, nakluky.cz a další.