České televizi se v září neobvykle daří. Ve sledovanosti jde nahoru především první program, který i v uplynulém týdnu posiloval, zejména pak v hlavním vysílacím čase. Sledovanost Novy stagnuje a Prima nadále vykazuje podprůměrné výsledky, horší než během letních prázdnin.
GRAF: Podíly českých televizí na trhu v 38. týdnu (PDF, 25kB)
Nově se minulý týden nepodařilo v cílové skupině diváků starších patnácti let dosáhnout hranice 40-procentního podílu trhu jak v celodenních číslech, tak v hlavním vysílacím čase (19:00 až 23:00 hod.). V celodenních číslech vykázala podíl 37,08 procenta, v prime time 39,25 procenta. U cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova prodává reklamu, však televize dlouhodobě vykazuje podíly přes 40 procent.
Celodenní výsledky ČT 1 v uplynulém týdnu narušily přímé přenosy tenisového Davis Cupu na ČT 2, takže Jednička si mírně pohoršila na 22,69 procenta. Naopak v hlavním vysílacím čase její podíl vystoupal na 26,08 procenta. ČT 2 díky tenisu dosáhla celodenního podílu 10,03 procenta, zatímco v prime time tento podíl klesl na 7,84 procenta. Mírně vyšší podíly vykázal i digitální program ČT 4 Sport, který podílem 0,67 procenta za celý den a 0,72 procenta v prime time předstihl zpravodajskou ČT 24.
Trápení televize Prima pokračovalo i minulý týden. Přes vyšší sledovanost VyVolených nedosáhla v celodenních číslech dvacetiprocentního podílu na trhu a zůstala na čísle 19,47 procenta. V hlavím vysílacím čase se Prima propadla až na 17,99 procenta.