Nové ochranné známky Víno a Máme rádi víno si televize Prima registrovala koncem září u Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV). Vyplývá to z jeho elektronické databáze. Registraci zároveň potvrdila serveru DigiZone.cz i mluvčí mediální skupiny Marie Fianová. Odmítla však sdělit, k jakému účelu budou použity. Jedná se o doplňkové známky k seriálu Vinaři, v tuhle chvíli ale nebudeme prozrazovat žádné bližší informace,
konstatovala Fianová. Podzimní novinka Primy startovala na konci srpna suverénně, téměř se dvěma miliony diváků, během několika týdnů největší zájem opadl a aktuálně se pohybuje počet přívrženců nad milionem.
Jedna z registrovaných ochranných známek společnosti FTV Prima
Z ARCHIVU: Vinaři totálně porazili Kriminálku Anděl. Dosahovali až 2,2 milionu diváků a podílu 48 %
Prima zároveň přichází v rámci propagace seriálu v těchto dnech s novou značkou vína pojmenovaného Karel Roden. Ten zde zosobnil postavu charismatického architekta Křižana. Novou limitovanou edici vína mohou od dnešního dne zakoupit zájemci ve značkových prodejnách Tchibo. Limitovaná edice zahrnuje dva druhy vín – Pálava pozdní sběr 2013 a Neuburské pozdní sběr 2013. Různé odrůdy vína se objevují také v závěru každé z šestnácti epizod seriálu Vinaři, Neuburské mohli diváci vidět ve druhém díle, Pálavu pak ve včerejší sedmé epizodě, ve které hostoval právě Karel Roden,
doplnila Fianová.