UVNITŘ GRAF Televizi Prima se s její show Česko Slovensko má talent, která byla vytvořena podle originálního Got Talentu, podařilo včera poprvé porazit podobný formát TV Nova Talentmania. Třetí díl česko-slovenského Got Talentu sledovalo včera 28 % diváků v cílově skupině Dospělí 15+. Ve skupině 15–54, na kterou prodává televize inzerentům reklamní prostor, byl podíl 30,98 %. Nova měla pouze
26,82 %.
GLOSA: Přetahovaná o talenty je trapná. Nova by měla přiznat porážku
Talentovou show v televizi Prima sledovalo průměrně 1 088 tisíc diváků, v nejsilnější minutě vysílání dokonce 1 666 tisíc diváků,
uvedla mluvčí české komerční dvojky Jana Kocová. Na Slovensku však zůstává nadále nejúspěšnější talentovou show Talentmania. Vítězstvím se sice pochlubila právě ona, ovšem podle výsledků, které dnes zveřejnil server Mediálne.sk, byl rozdíl pouhá dvě procenta a ve skupině diváků 12–54 dokonce TV JOJ a dva tisíce diváků zvítězila.
TABULKA: Srovnání sledovanosti jednotlivých dílů Česko Slovensko má talent a Talentmanie

Graf vývoje minutové sledovanosti během nedělních úvodích dílů soutěží Talentmania a Česko Slovensko má talent (Zdroj: Prima – ATO/Mediaresearch, obrázek kliknutím zvětšíte)