Hlavní navigace

Prima ve středu sledovanější než Jednička, ČT 24 s podílem necelých 6 %

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Televizní noviny se dostaly ve středu nad dvoumilionovou hranici. Dařilo se i druhému poločasu Ligy mistrů na Primě Cool, a to hlavně u mladšího publika.

Doba čtení: 2 minuty

Televizní noviny nad dvěma miliony diváků

Komerční televize Prima se ve středu dostala svých podílem na publiku (share) nad první program České televize. Zatímco Prima za celý den oslovila 15,06 % publika, Jednička se musela spokojit s hodnotou 14,01 %. Prima zvítězila nad stanicí ČT 1 i v prime time, a to díky hodnotě 16,46 %. Náskok nad Jedničkou si pak držela i u diváků ve věku od 15 do 54 let. První program České televize měl za celý den i v prime time v této skupině podíl pod 10 %. Na Primě se dařilo nejvíce Zprávám FTV s 829 tisíci diváky (share 22,2 %), Poštu pro tebe vidělo na Jedničce od 20 hodin 676 tisíc diváků (share 16,57 %).

ÚTERNÍ DATA: Vyprávěj v úterý na třetině výkonu Ordinace, Liga mistrů viditelně zvedla Primu Cool

Pozici nejsledovanější televize si ve středu držela Nova s hodnotou 27,83 % u diváků starších 15 let a 32,83 % u publika ve věku od 15 do 54 let. S přehledem se pak nad 30 % hranici dostala Nova v prime time v obou diváckých skupinách. Pozici nejúspěšnějšího pořadu obsadily včera Televizní noviny s hodnotou 2,045 milionu diváků (share 51,74 %; 51,62 % v 15–54). Dobře si vedly i Sportovní noviny, Ulice a Kriminálka Anděl, které tentokrát oslovila 1,168 milionu diváků (share 28,69 %; 35,02 % v 15–54). Nadprůměrnému podílu 5,95 % mohla poděkovat ČT 24 především projevu prezidenta Miloše Zemana v Evropském parlamentu – 172 tisíc diváků (share 15,37 %).

Graf podílu kanálů (26. 2. 2014)
Graf podílu skupin (26. 2. 2014)
Kanály – průměrné podíly (26. 2. 2014)

Prima Cool díky Lize mistrů večer s podílem 4 %

Nadprůměrného podílu 4,08 % dosáhla v prime timu Prima Cool díky utkání fotbalové Ligy mistrů, která nabídla duel Galatasaray Instanbul – Chelsea FC. První poločas si nenechalo ujít 211 tisíc diváků (share 5,21 %; 5,68 % v 15–54), druhý pak 241 tisíc diváků (share 8,43 %; 10,48 % v 15–54). Utkání Schalke s Realem Madrid na ČT Sport lákalo o poznání méně. Konkrétně šlo o 118 tisíc diváků (share 3,71 %). Stanice se dostala v prime time na hodnotu 2,46 %. Na Dvojce byly nejsledovanější Národní klenoty, které si nenechalo ujít 270 tisíc diváků (share 7,8 %). Déčko, ČT art, Smíchov i Telka skončily pod stotisícovou hranicí.

EBF18_tip_v_clanku_obecny

MINULÝ TÝDEN: Hokejové čtvrtfinále méně sledované než duel se Slováky, přesto bylo rekordní

Na Primě love dali diváci přednost Chůvě k pohledání – 128 tisíc diváků (share 3,22 %). Nad sto tisíc diváků se tentokrát díky dokumentu Orel mořský: Bystrozraký predátor dostala i Prima Zoom – 102 tisíc diváků (share 2,5 %). Jediným pořadem na Nově Cinema, který se dostal nad stotisícovou hranici byl film Ať to stojí, co to stojí. Přednost mu dalo 176 tisíc diváků (share 4,43 %; 7,12 % v 15–54). Stovku tisíc diváků překročily i oba díly Kriminálky New York na Fandovi, přičemž sledovanější byl díl od 20:23 – 122 tisíc diváků (share 2,97 %; 4 % v 15–54). Ingu Lindström si na Barrandově pustilo 163 tisíc diváků (share 4,24 %).

Top 10 všechny stanice (26. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (26. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (26. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (26. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (26. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (26. 2. 2014)
Top 5: ČT art (26. 2. 2014)
Top 5: Nova (26. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (26. 2. 2014)
Top 5: FANDA (26. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (26. 2. 2014)
Top 5: TELKA (26. 2. 2014)
Top 5: Prima (26. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (26. 2. 2014)
Top 5: Prima love (26. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (26. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (26. 2. 2014)
Našli jste v článku chybu?