Hlavní navigace

Prime love začne od září prodávat reklamu podle sledovanosti

2. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

2. 8. 2011

Počínaje zářím začne ženský kanál Prima love prodávat reklamní časy podle dosažené sledovanosti a nikoli na pevné ceny podle časových pásem. Vyplývá to ze změny obchodních podmínek televize Prima, které budou platné právě od 1. září. Podle nich budou muset inzerenti vynaložit část prostředků na nákup vysílacích časů na hlavním programu Primy vynaložit na kampaň na Primě love. Dosud takto Prima vázala část reklamních výdajů svých klientů pouze na Primu Cool.

KL21

K TÉMATU: Multiplex 3 s Primou love vysílá už v celém Česku. Přelaďte si přijímače

V současné době musí inzerenti umístit 12 procent nakupovaného reklamního prostoru na Primě Cool a 88 procent na hlavní program Primy. Od září se povinná kvóta pro inzerci na hlavní Primě sníží na 82 procent nakupovaného vysílacího času, u Primy Cool se zvýší na 15 procent a u Primy love bude na třech procentech. Prima zároveň od října mírně navýší ceny reklamních časů na všech třech svých programech. Prima love aktuálně dosahuje víc než jednoprocentního podílu na dospělém publiku.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.