ČT Sport v úterý televizní jedničkou
I přesto, že čeští hokejisté už měli postup do letošního čtvrtfinále mistrovství světa zajištěný díky předchozímu zápasu, diváci nezanevřeli ani včera na vysílání tematického kanálu ČT Sport. Utkání mezi domácím týmem a Švýcary si nenechalo ujít 1,278 milionu diváků při podílu na publiku (share) 35,5 %. Ještě větší zájem – share 46,59 % – pak utkání vzbudilo ve skupině od 15 do 54 let. Hokejový duel byl dokonce o necelých sto tisíc diváků sledovanější než seriál Ordinace v růžové zahradě 2. ČT Sport byla po celý den lídrem trhu s podílem 24,32 % u staršího a 32,6 % u mladšího publika. Ve večerních hodinách si vedla ještě lépe.
PONDĚLNÍ DATA: Doktoři z Počátků zůstali v pondělí pod milionem, lákali hlavně starší diváky
Nova v úterý obsadila pozici trhové dvojky s celodenním podílem 22,77 % u staršího a 20,78 % u mladšího publika. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, byla nejúspěšnější ve skupině 15+, kde získala share 25,87 %. Nova se mohla pochlubit nejsledovanějším pořadem, kterým byly s necelým půldruhým milionem diváků Televizní noviny. Pozici televizní trojky si připsala Prima. Stačil jí k tomu celodenní share pouhých 10,59 %. Jedničce se přes den ani v prime time přes 10 % přehoupnout nepodařilo. Retro seriál Vyprávěj měl tentokrát díky hokejovému duelu na ČT Sport pouhých 384 tisíc diváků.
Kanály Novy nepřekročily stotisícovou hranici, ČT art ano
Žádný z tematických kanálů Novy, tedy dokonce ani Nova Cinema, se nedostal v úterý přes hranici sta tisíc diváků. Příjemným překvapením může být naopak pro Českou televizi dokument „Jan Saudek – V pekle svých vášní, ráj v nedohlednu“. Ten si včera nenechalo ujít 111 tisíc diváků (share 3,48 %; 2,76 % v 15–54). Úzce zaměřená stanice veřejnoprávního média tak po dlouhé době překonala opět pomyslný stotisícový milník. Zájem o Ligu mistrů UEFA byl na Primě Cool tentokrát díky MS v hokeji minimální. Atraktivní duel, respektive jeho první poločas, mezi Bayernem Mnichov a Barcelonou vidělo 145 tisíc diváků s podílem okolo 3 %. Hokej ubral několik desítek tisíc diváků i talk show Sejdeme se na Cibulce.
MINULÝ TÝDEN: ČT Sport v úterý večer dvojkou na trhu u mladých, i když na MS nehráli Češi