Jednička ve večerních hodinách opět lídrem
Spanilá jízda prvního programu České televize pokračuje. Jednička včera opět potvrdila, že do konce letošního roku vkročila ve formě. Večerní pohádku Dvanáct měsíců si nenechalo ujít přes milion diváků, konkrétně 1,269 milionu při podílu na publiku (share) 32,31 %. U mladšího publika share dokonce přesáhl 35 %. Pohádka na ČT 1 dosáhla přibližně dvojnásobných hodnot co O princezně Jasněnce a létajícím ševci na Nově. Tu si nenechalo ujít 652 tisíc diváků (share 16,68 %; 18,15 % v 15–54).
PONDĚLNÍ DATA: Peklo s princeznou nemělo konkurenci, po 20. hodině překvapila TV Barrandov
Podobně jako v pondělí i včera byly sledovanější než pohádka pouze Televizní noviny, které překročily hranici půl druhého milionu diváků. Zatímco Nova si pojistila vítězství v rámci celodenních podílů, Jednička jasně dominovala prime time, tedy hlavnímu vysílacímu času, a to díky share 25,4 %, respektive 27,82 %. Prima si z pomyslného koláče sledovanosti ukrojila nejvíce přes den, kdy se přehoupla přes 11 %. Naopak nejméně se tomuto programu dařilo večer u mladšího publika, kde byl share pod 7,5 %.
Dvojka téměř vyrovnaná s TV Barrandov
Téměř vyrovnaná byla s plnoformátovou Televizí Barrandov Dvojka České televize. Druhý program veřejnoprávního média dosáhl celodenního podílu 5,28 %, TV Barrandov ještě o necelé tři desetiny procentního bodu více. V prime time dělilo od sebe oba kanály patnáct setin procentního bodu. Dvojka večer zabodovala dalším filmem z cyklu o Růžovém panterovi – 210 tisíc diváků (share 5,35 %). Film V zajetí posedlosti si nenechalo na TV Barrandov ujít 224 tisíc diváků (share 5,86 %). Soudkyně Barbara tentokrát hranici tří set tisíc diváků nepřekročila.
MINULÝ TÝDEN: Seriál ČT 1 se blížil v úterý k šesti stům tisíc diváků, Prima večer skončila pod 10 %
Souboj o mladší publikum mezi Primou Cool a Novou Cinema vyzněl tentokrát poměrně jednoznačně pro tematický kanál Primy. Stanice dosáhla celodenního podílu v kategorii diváků od 15 do 54 let 6,73 % a ve večerních hodinách si ještě polepšila na 7,23 %. Nova Cinema se naopak po celý den pohybovala okolo 4 %. Prima Cool podle očekávání zaujala zejména speciálem britského motoristického magazínu Top Gear, který v této kategorii získal share 8 %. Na Nově Cinema preferovalo publikum film Kevin ze severu. Ten se jako jediný přehoupl přes hranici sta tisíc diváků.