Jednička u publika 15+ opět lídrem
Nedělní premiérová dramatika přinesla prvnímu programu České televize opět vítězství, a to nejen v kategorii nejsledovanějších nezpravodajských pořadů. Případ pro malíře se stal nejúspěšnějším formátem celého dne, když si ho nenechalo ujít 1,740 milionu diváků při podílu na publiku (share) 38,87 %. Špatně se filmu s Viktorem Preissem a Davidem Matáskem nevedlo ani u mladšího publika – share 31,13 %. Stanice ČT 1 byla v neděli po celý den u dospělého publika lídrem s podílem 22,42 %.
SOBOTNÍ DATA: Biatlon a Nejchytřejší Čech přitáhly diváky k České televizi
Nova proti původní dramatice Novy nasadila reprízu jedenáct let starého českého snímku Román pro ženy. I když ji zajistil v kategorii publika od 15 do 54 let share 26,24 %, na Jedničku to, jak již bylo řečeno, nestačilo. Film si od přibližně půl deváté večer nenechalo ujít 722 tisíc diváků (share 17,94 %). Bezpečný přístav, který nasadila Prima po 20. hodině, se do TOP 5 televize nedostal. Nejsledovanějším pořadem tu byly s 924 tisíci diváky (share 23,71 %; 17,45 % v 15–54) hlavní zprávy. Prima byla trojkou trhu s podílem 11,42 %.
Biatlon opět jedničkou kanálu ČT Sport
Vysoký divácký zájem vzbudil opět v neděli biatlon. Světový pohár z Německa přinesl kanálu ČT Sport sledovanost 715 tisíc lidí. Podíl okolo 30 % dosáhl přímý přenos nejen v kategorii publika staršího 15 let, ale také u mladších diváků, kde k této hodnotě chybělo přibližně půl procentního bodu. K pěti a půl procentům se blížila stanice i u mladšího publika. Špatně si nevedly na ČT Sport ani lety na lyžích. Mistrovství světa v Rakousku si oproti biatlonu nenechala ujít odpoledne přibližně polovina diváků.
MINULÝ TÝDEN: ČT Sport v neděli s téměř osmiprocentními podíly, biatlon vidělo skoro 800 tisíc lidí
Celodenní podíl okolo čtyř procent vykázala přes den plnoformátová Televize Barrandov. Velmi těsný souboj v kategorii 15+ tak uhrála s rozdílem desetiny procentního bodu nad Novou Cinema. U mladšího publika však tematický kanál Novy získal share 5,56 % a zvítězil tak i nad Primou Cool. Stanice Primy pro změnu zvítězila nad Novou Cinema v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, a to díky hodnotě 6,04 %. Nejsledovanějším pořadem TV Barrandov byly s necelými 300 tisíci diváky (share 8,36 %) Naše zprávy.