Hlavní navigace

Případy 1. oddělení opět bezkonkureční jedničkou pondělka, Nova po 20. hodině až třetí

25. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Cesty domů na Primě opět sledovanější než repríza Kriminálky Anděl na hlavním kanálu Novy, ale jen u publika staršího 15 let

ČT 1 v pondělí večer boduje u „nováckých“ diváků

Pondělním večerům nadále bezkonkurečně kraluje seriál Případy 1. oddělení. Včera jej na ČT 1 od osmé hodiny večer zhlédlo v průměru 1,426 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 32,35 procentům publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, která je bližší komerčním televizím, seriál dosáhl dokonce podílu 34,35 procenta. Ostatní televize ve stejný čas výrazně zaostávaly: hlavní kanál Primy oslovil od čtvrt na devět svým seriálem Cesty domů II v průměru 834 tisíc dospělých diváků a 19,30 procenta publika, Nova reprízou Kriminálky Anděl od 20:20 pak 768 tisíc dospělých a 17,74 procenta publika.

NEDĚLNÍ DATA: X Factor se na Primě poprvé přehoupl přes půl milionu diváků

V mladší kategorii 15 až 54 let ale Nova předstihla Primu, když její Kriminálka Anděl oslovila 19,71 procenta publika, zatímco Cesty domů II jen 11,31 procenta. ČT 1 těžila z dobrého výkonu Případů 1. oddělení i u sitcomu Čtvrtá hvězda, který si od deváté večer nenechalo ujít 836 tisíc dospělých diváků a 20,27 procenta publika (v mladší cílové skupině 15 až 54 let byl podíl 26,80 procenta). Krimiseriál a sitcom Jedničce zajistily v prime time lepší výsledek právě u mladší skupiny diváků od 15 do 54 let (podíl 21,47 procenta) a než v širší kategorii D15+ (20,96 procenta).

Kanály – průměrné podíly (24. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (24. 3. 2014)
Graf podílu skupin (24. 3. 2014)

Déčko se v D15–54 dotáhlo na podíl ČT 24

U Novy byl zajímavý podobný počet diváků původní Kriminálky Anděl a akviziční Kriminálky Las Vegas, která od půl desáté oslovila 760 tisíc dospělých diváků a 23,25 procenta publika (25,76 procenta ve věku 15 až 54 let). Z menších televizí se dařilo zejména Barrandovu, jehož „zábavné“ pondělí přitáhlo pozornost zejména staršího publika. Hlavní večerní pořad Kurňa, co to je? vidělo od čtvrt na devět 247 tisíc dospělých diváků a 5,68 procenta publika, následující talk show Sejdeme se na Cibulce od 21:20 pak 272 tisíc dospělých s podílem 8,35 procenta. TV Barrandov díky tomu v prime time pokořila hranici pěti procent, když dosáhla průměrného podílu 5,06 procenta.

BRAND24

MINULÉ PONDĚLÍ: Nova Cinema našla způsob, jak si na školácích zvyšovat sledovanost

Dařilo se také dětskému kanálu ČT :D, který v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let oslovil za celý den stejně velké publikum jako zpravodajská ČT 24: 2,82 procenta z těch diváků, co trávili čas u televizní obrazovky. Na Déčku momentálně nejvíc boduje animovaný seriál Sofie První, který po Večerníčku od 18:55 nahradil populární Gumídky. V pondělí večer jej vidělo v průměru 132 tisíc dospělých diváků a 3,50 procenta publika (6,60 procenta ve věku 15 až 54 let). Sesterská ČT 2 bodoala dokumentárním cyklem Továrny dneška, který si od deváté večer nenechalo ujít 256 tisíc dospělých diváků a 6,64 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (24. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (24. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (24. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (24. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (24. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (24. 3. 2014)
Top 5: ČT art (24. 3. 2014)
Top 5: Nova (24. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (24. 3. 2014)
Top 5: FANDA (24. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (24. 3. 2014)
Top 5: TELKA (24. 3. 2014)
Top 5: Prima (24. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (24. 3. 2014)
Top 5: Prima love (24. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (24. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (24. 3. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).