Hlavní navigace

Připraveni na m-marketing

5. 2. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Spotřebitelé jsou připraveni na m-marketing prostřednictvím mobilů, hlásá titulek „redakčního“ článku v sobotním vydání E-komerce. Tvrdí to studie, kterou vypracovala společnost HPI Research Group pro společnost Nokia. Výsledky potvrdily reálné možnosti marketingu cíleného na spotřebitele prostřednictvím jejich mobilních telefonů – tzv. m-marketingu. (e-komerce)

Spotřebitelé jsou připraveni na m-marketing prostřednictvím mobilů, hlásá titulek „redakčního“ článku v sobotním vydání E-komerce.
Tvrdí to studie, kterou vypracovala společnost HPI Research Group pro společnost Nokia. Výsledky potvrdily reálné možnosti marketingu cíleného na spotřebitele prostřednictvím jejich mobilních telefonů – tzv. m-marketingu. (e-komerce)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).