Hlavní navigace

Přišel jsem. Těkal jsem. Četl jsem. Odešel jsem.

31. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Eduard Hlava takhle shrnuje scénář návštěvy webové stránky. Tím se staví do protikladu k závěru Tomáše Hodbodě, který tvrdí, že uživatelé na webu nečtou. A na počátku stál článek Marka Prokopa ze seriálu o copywritingu, který nyní vychází na Intervalu.

Eduard Hlava takhle shrnuje scénář návštěvy webové stránky. Tím se staví do protikladu k závěru Tomáše Hodbodě, který tvrdí, že uživatelé na webu nečtou. A na počátku stál článek Marka Prokopa ze seriálu o copywritingu, který nyní vychází na Intervalu.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.