Zpravodajská televize Z1, která nedávno ušetřila tím, že propustila některé redaktory, chystá škrtnout některé peníze svým současným zaměstnancům. Uvádí to server Lidovky.cz. Vedení kanálu si od tohoto kroku slibuje v průběhu března ušetřit dalších devět procent. O část peněz ze svého platu by měl přijít i ředitel Martin Mrnka. Lidové noviny také nedávno uvedly, že zpravodajská televize vymění své vedení, informace se však později ukázala jako nepodložená.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Digitální televize Z1 rozšířila vysílací čas o dvě hodiny
Mrnka přiznal, že se televize dostala v nedávné době do nelehkého rozpoložení. Před měsícem, měsícem a půl jsme se dostali do složité situace,
konstatoval ředitele televize Z1 s tím, že na přelomu roku nezvládala včas zaplatit dodavatele ani spolupracovníky. Ihned však dodal, že nyní už je kanál ze složité situace téměř venku. Pětinu dluhů však ještě zbývá stále televizi splatit. Jak uvedl server Lidových novin, program nyní očekává zvýšení reklamních příjmů díky novému obchodnímu modelu.
ČTĚTE TAKÉ: Z1 v lednu inkasovala 4,8 milionu Kč za reklamu, dotahuje v příjmech ČT 24
Kanál čeká prodej inzerce nejen společností Media Master, ale také firmami Big Partnership Media a AdMedia. Ty je budou nabízet v balíčcích spolu s televizí Public a dalšími. Tento model bude platný od března. Myslíme si, že malé televize jsou pro televizní reklamu budoucnost. Nasčítáním balíčku dosáhnete de facto stejného výsledku, jako když si koupíte inzerci třeba na Nově, Primě nebo na České televizi,
upřesnil Martin Mrnka. Ředitel televize Z1 také počítá s krizovým plánem. Krizový scénář nyní počítá s tím, že kanál získá minimum reklamy. Připravujeme se na to, že pokryjeme jen pár procent,
dodal.