Hlavní navigace

Prohlédněte si prezentace ze středečního večera věnovaného vývoji hybridní televize HbbTV

6. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Karel Choc
UVNITŘ PREZENTACE – Zajímají vás zásady úspěšné HbbTV kampaně, způsoby jejího cílení nebo výpočet zásahu? Máme pro vás čtyři prezentace z klubového večera sdružení WebTop100.

Třetí klubový večer sdružení WebTop100 byl věnován průniku televizní a internetové reklamy, jak jej nabízí platforma hybridní televize HbbTV. O své zkušenosti s reklamou v HbbTV prostředí se podělili zástupci marketingového oddělení O2, jejich prezentace ale zatím není dostupná online.

HYBRIDNÍ TELEVIZI BUDE VĚNOVÁN ŘÍJNOVÝ KULATÝ STŮL SERVERU DIGIZONE

Kromě možností reklamy v hybridním prostředí se jednotlivé prezentace věnovaly i podrobným statistikám, mapujícím uživatele hybridní televize nebo metodám crossmediálního plánování.

PODROBNĚ: Češi jako pionýři hybridní televize ve střední Evropě. Co jim nabízí „kabelovka pro chudé“?

Technicky nejzajímavější prezentaci přednesl zástupce mediální agentury Mindshare Michal Charvát, jehož mateřská skupina Group M si po domluvě s Googlem a tuzemským Seznamem vyžádala údaje o reachi jednotlivých videokampaní a pokusila se je tak srovnat se zásahem klasických televizních spotů. Ve výsledku tak může zadavatelům doporučit optimální poměr rozložení reklamních investic mezi videoreklamou na internetu a v televizi.

K TÉMATU: S Dušanem Gajdoštíkem o Seznamu a crossmediálním plánování

Dostupná data o uživatelích hybridní televize, shromážděná z tzv. zaváděcího průzkumu, který na vzorku více než patnácti tisíc domácností realizovala výzkumná agentura Nielsen Admosphere, prezentoval její obchodní ředitel Tomáš Bičík.

PSALI JSME: Televize Prima hlásí 1,3 milionu uživatelů hybridní televize

Obecným zásadám efektivní reklamní kampaně v HbbTV prostředí se věnoval Lukáš Hnilička z firmy Hybrid, který také odprezentoval nejzajímavější fakta o letošních hybridních kampaních.

ROZHOVOR: Lukáš Hnilička – Za reklamu v HbbTV by mohli zadavatelé letos utratit sto milionů korun

Možnosti cílení programatické reklamy v prostředí HbbTV shrnul zástupce společnosti R2B2 David KratochvílKromě přiložené prezentace jsme o metodách cílení hybridní reklamy podrobně informovali v zářijovém článku

MMF24

ROZHOVOR: Stanislav Mottl – Do pár let bude v HbbTV převažovat programatický nákup reklamy

Jednotlivé přednášející i účastníky navazující panelové diskuse si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).