Martin Mrnka: Propagace Z1 stála do padesáti milionů korun

25. 8. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
25. 8. 2008

Zaváděcí kampaň ke startu nové digitální zpravodajské televize Z1 stála desítky milionů korun, ne však více jak 50 milionů Kč. V nedělních Otázkách Václava Moravce na konkurenční ČT 24 to řekl generální ředitel Z1 Martin Mrnka. Bližší částku nechtěl specifikovat, do celkové sumy však podle něj televize zahrnula náklady od začátku projektu, tedy od roku 2004.

Nedělní diskusi o digitalizaci televizního vysílání, které se zúčastnil i předseda Národní koordinační skupiny pro digitalizaci Zdeněk Duspiva, zařadila Česká televize opět na druhou část Otázek Václava Moravce na čistě digitální okruh ČT 24. Mrnka v diskusi mj. prohlásil, že podle jeho odhadů dosáhnou nové digitální televize do roku 2011 desetipro­centního podílu na sledovanosti.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).