Nové webové stránky, které se přizpůsobí automaticky velikosti displeje mobilních zařízení (telefonů a tabletů), dnes představila společnost UPC Česká republika, největší poskytoval kabelové televize u nás. Design portálu vychází z rodiny sedmi evropských zemí, kde Liberty Global, majitel UPC, operuje. Nové webové stránky chtějí oslovit uživatele také lepšímu způsobem vyhledávání a celkově modernějším vzhledem. Provozovatel UPC měnil web naposledy před třemi lety, takže od poslední změny proběhly tři roky. Jeho průměrná návštěvnost je podle operátora týdně 100 tisíc návštěvníků.
ČTĚTE TAKÉ: Česká UPC vstupuje do mobilních zařízení, testuje aplikaci Horizon Go pro Android
Na nových internetových stránkách jsme společně s agenturami pracovali od poloviny července tohoto roku. Podařilo se nám vylepšit prakticky celý web, včetně některých důležitých aplikací. Jako příklad mohu uvést online objednávku služeb nebo vyhledávání obsahu s intuitivním doplňováním hledaných klíčových slov,
uvedl Michal Cerman, manažer online oddělení UPC. Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, ho doplnil: Stránky nám nyní umožňují lépe začlenit komunikaci značky a zákazníkům představit naše probíhající kampaně. V tuto chvíli je to například náš nový komunikační koncept „MEGA rodiny“, který prostupuje celým prostředím UPC webu.