Hlavní navigace

Průzkum chování uživatelů internetu

1. 2. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Agentura Dobrý web spustila průzkum chování uživatelů českého internetu. Cílem průzkumu je získat odpověď na otázky, které si často klade designer webu – jaká velikost textu uživatelům vyhovuje, jaké klávesové zkratky znají či kolik z nich umí otevřít odkaz do nového okna. Výsledky budou veřejně k dispozici během března 2011.

Agentura Dobrý web spustila průzkum chování uživatelů českého internetu.

Cílem průzkumu je získat odpověď na otázky, které si často klade designer webu – jaká velikost textu uživatelům vyhovuje, jaké klávesové zkratky znají či kolik z nich umí otevřít odkaz do nového okna. Výsledky budou veřejně k dispozici během března 2011.

Do průzkumu se můžete sami zapojit na adrese http://pruzkum­.dobryweb.cz a odkaz šířit mezi další uživatele, aby byly výsledky co nejprůkaznější.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).