Hlavní navigace

První republika v pátek podlehla u mladých diváků Indiana Jonesovi na Nově

22. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Seriál České televize ale s přehledem zvítězil v širší kategorii všech dospělých diváků nad 15 let, v níž oslovil téměř 1,3 milionu lidí

Farmář lehce nad půl milionem diváků

Přetahovaná mezi ČT 1 a Novou o vedoucí pozici v pátek večer pokračuje. Ne ani tak v širší kategorii všech dospělých diváků nad 15 let, v níž s přehledem vede seriál České televize První republika, ale v mladší cílové skupině 15 až 54 let, na niž se zaměřuje Nova. U všech dospělých zvítězila s přehledem První republika, když oslovila v průměru 1,293 milionu dospělých diváků a 33,48 procenta publika. Velkofilm Indiana Jones a Poslední křížová výprava vidělo od 20:20 na hlavním kanálu Novy 649 tisíc dospělých diváků a 19,02 procenta publika. V kategorii 15 až 54 let ale První republika dosáhla podílu 27,04 a Indiana Jones 28,13 procenta.

ČTVRTEČNÍ DATA: Vyřazení Plzně z Evropské ligy vidělo méně diváků než fotbalový duel před týdnem

Prima hrála o pátečním večeru až třetí housle, její seznamovací reality show Farmář hledá ženu zaujala od čtvrt na devět 522 tisíc dospělých diváků a 13,64 procenta publika. Výrazněji se jí tentokrát nedařilo ani s Show Jana Krause, již si od čtvrt na jedenáct nenechalo ujít 526 tisíc dospělých a 21,13 procenta publika. Konkurenční Všechnopárty na ČT 1 oslovila od půl desáté dvojnásobek diváků: 1,078 milionu a dosáhla podílu 31,92 procenta. Lehce nad milion diváků měl i dokument z cyklu 13. komnata, který Jednička vysílala po První republice a před Všechnopárty od deváté večer. Vidělo jej 1,003 milionu dospělých diváků a 27,10 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (21. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (21. 3. 2014)
Graf podílu skupin (21. 3. 2014)

ČT 2 i Nova Cinema pod pátečním průměrem

Menším televizím se při pátku tolik nedařilo. Hlavní večerní film TV Barrandov, snímek Bažanti jedou do Španělska, vidělo od čtvrt na devět pouze 191 tisíc dospělých diváků a 5,21 procenta publika (5,61 procenta ve věku 15 až 54 let). Dokument z cyklu České milování, kterým Barrandov připomněl památku nedávno zesnulé režisérky Věry Chytilové, oslovil od desáté večer 142 tisíc dospělých diváků a 4,94 procenta publika. Prima Cool bodovala krimiseriálem Námořní vyšetřovací služba L.A. Epizodu nasazenou od čtvrt na deset sledovalo 180 tisíc dospělých diváků a 5,24 procenta publika (5,06 procenta ve věku 15 až 54 let).

WT100 persony2 (Ilinčev aspol)

MINULÝ PÁTEK: ČT 1 o pátečním prime time nad Novou, Indiana Jones podlehl První republice i u mladých

Naopak podprůměrný výkon vykázal hlavní večerní film na Nově Cinema: snímek Jako kočky a psi vidělo od osmé večer pouze 120 tisíc dospělých diváků a 3,18 procenta publika (4,98 procenta ve věku 15 až 54 let). O něco lépe se dařilo až následujícímu filmu Únos, který si od 21:40 nenechalo ujít 129 tisíc dospělých a 4,84 procenta publika (5,56 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní dokument na ČT 2, Echo – nezapomenutelná slonice, vidělo od 20:00 podprůměrných 158 tisíc dospělých diváků a 4,08 procenta publika, následný český film Pravidla lži od deváté večer dokonce jen 136 tisíc dospělých s podílem 4,32 procenta (5,02 procenta v kategorii 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (21. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (21. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (21. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (21. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (21. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (21. 3. 2014)
Top 5: ČT art (21. 3. 2014)
Top 5: Nova (21. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (21. 3. 2014)
Top 5: FANDA (21. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (21. 3. 2014)
Top 5: TELKA (21. 3. 2014)
Top 5: Prima (21. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (21. 3. 2014)
Top 5: Prima love (21. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (21. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (21. 3. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.