UVNITŘ POROVNÁNÍ Zatímco televizní diváci si ještě musí na první programové a vizuální změny v České televizi po nástupu nového generálního ředitele Petra Dvořáka počkat, novináři je zaregistrovali hned první den po jeho nástupu do funkce. Od tohoto pondělka 3. října změnilo tiskové oddělení ČT grafickou podobu tiskových zpráv i strukturu e-mailů, k nimž je přikládá. V záhlaví zpráv se objevují místo samotného korporátního loga ČT i loga všech čtyř programů ČT, v zápatí pak fotografie korporátního loga na budově ČT.
K TÉMATU: Vzkaz pro ČT: nadprodukcí tiskových zpráv sledovanost nezvýšíte
ČT změnila i používaný font písma a strukturu tiskových zpráv. Nově jsou kratší a jasněji strukturované, televize jich také posílá méně. Tiskový odbor ČT je také začal zasílat v souborech PDF místo dosavadního Wordu, v němž se objevovala pod některými slovy podtržítka s automatickou úpravou pravopisu. Ke změně vizuální podoby a struktury tiskových zpráv přikročila počínaje letošní podzimní sezónou také televize Prima, která v záhlaví zvýrazňuje logo a barvu programu, kterého se zpráva týká.
Podoba tiskových zpráv České televize před nástupem Petra Dvořáka a po něm (Zdroj: Česká televize)