Ačkoli si digitální zpravodajská televize Z 1 neplatí elektronické měření sledovanosti prostřednictvím peoplemetrů, a v prvních dnech vysílání si nedělá ani vlastní měření prostřednictvím tzv. deníčkové metody, z nedělních výsledků sledovanosti tří hlavních tuzemských televizí, které má server DigiZone.cz k dispozici vyplývá, že jim Z 1 neubrala téměř žádné diváky. Události České televize sice oproti předchozí neděli vykázaly mírně nižší sledovanost, zprávy na Primě a Nově si naopak polepšily.
Události ČT sledovalo tuto neděli 745 tisíc diváků starších patnácti let, což bylo 8,5 procenta všech dospělých diváků a 28,05 procenta těch, kteří zrovna trávili čas u televizní obrazovky. Zprávy televize Prima v neděli sledovalo 640 tisíc dospělých diváků (7,3 procenta a 24,92 procenta z těch, kteří zrovna měli zapnutou televizi), Televizní noviny na Nově pak 2,298 milionu dospělých (26,2 procenta a 67,29 procenta z těch, kteří trávili čas u televize).
V součtu pak hlavní zpravodajské relace tří největších českých televizí v neděli 1. června sledovalo 3,683 milionu diváků starších patnácti let. To bylo o 200 tisíc více než předchozí neděli 25. května. Oproti předchozímu týdnu si polepšily Zprávy TV Prima (o 114 tisíc diváků) i Televizní noviny na Nově (o 149 tisíc diváků), Události naopak přišly o 62 tisíc diváků. V jejich případě ale mohl sehrát roli výpadek hlavního pražského vysílače na Žižkově, který právě v neděli 1. června večer přerušil vinou bouřky na tři a půl hodiny analogové vysílání ČT 1 (právě v době Událostí).
Sledovanost televizí hodně ovlivňuje počasí. Záleží na tom, jestli je hezky nebo prší a v neděli zrovna pršelo,
hodnotí vyšší zájem o zpravodajství na velkých televizích generální ředitel Z 1 Martin Mrnka. Nicméně i přes to je jasné, že bychom si ukousli jen jednotlivé části procenta sledovanosti, s velkými televizemi se nemůžeme porovnávat,
dodal. Podle ředitele zpravodajství ČT Milana Fridricha jsou jakékoli prognózy ohledně sledovanosti televizí v letním období zbytečné.
Myslím si, že u televize veřejné služby by se na sledovanost nemělo vůbec hrát, a u ČT 24 to rozhodně neděláme,
řekl Fridrich serveru DigiZone.cz. Z 1 si podle Mrnky zatím nedělá žádný průzkum sledovanosti, ale na léto připravuje vlastní výzkum, v němž se zaměří na profil svého diváka.