Menší podíl na publiku než hudební televize Óčko měla v dubnu televize Public, která musela 18. dubna opustit celostátní digitální síť 3. Vyplývá to z měsíční zprávy Asociace televizních organizací (ATO). Public, stejně jako Óčko, zastupuje při prodeji reklamních časů agentura At Media, která tyto televize prosadila do elektronického měření sledovanosti. Public býval nejsledovanější ze všech měřených stanic At Media, za letošní duben ale klesl až na třetí pozici.
ROZHOVOR: Konec televize Public nás nijak dramaticky nezasáhne, říká šéf agentury At Media
Jedničkou v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku u stanic zastupovaných agenturou At Media je nyní překvapivě dětský Disney Channel, který za duben dosáhl hodnoty 0,34 procenta. Následuje Óčko s průměrným celodenním podílem 0,29 procenta a televize Public s podílem 0,26 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si ale Public udržel mezi stanicemi At Media vedení podílem 0,20 procenta. Stejného podílu ale dosáhl i Disney Channel, těsně následovaná CS Filmem s podílem 0,18 procenta.