Lifestilový kanál Public, který je možné zachytit např. prostřednictvím digitální terestrické sítě 3 v Praze, Brně, Ostravě a Plzni nebo volně na satelitu, stále čeká na zařazení do kabelových sítí společnosti UPC Česká republika. Uvádí to týdeník Marketing & Media. Přesto, že jsme vás nedávno informovali o tom, že by měl být program zařazen do DVB-C služby UPC Digital v druhé polovině listopadu, realita je zatím jiná. Jednání prý stále probíhají.
Jednání o zařazení budou pokračovat v novém roce,
řekl týdeníku programový ředitel Public Petr Pohl. Tímto krokem by se měl dostat kanál k 232 tisícům potencionálních diváků. V oblasti programu má od ledna narůst počet premiérových hodin na pět za den – dvě z vlastní tvorby, dvě akviziční a jedna regionální, konstatoval nedávno M&M. Od prosince obohatila Public vysílání také o hodinový dětský blok s názvem Radovánky.
ČTĚTE TAKÉ:
Podle odhadů by měla mít Public pět set tisíc diváků měsíčně
Majitel televize Public by mohl šéfovat českému fotbalu
Public obohacuje program o dětský blok