Hlavní navigace

Půlnoční penalty na MS ve fotbale zvedly podíl ČT Sport přes 50 %

10. 7. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanější ze zápasu Nizozemí s Argentinou byl první poločas. Po osmé hodině večer ale televizím kraloval Malý pitaval.

ČT Sport s celodenním podílem 11,06 %

Dramatický souboj nizozemské a argentinské fotbalové reprezentace o postup do finále mistrovství světa, který rozhodly až penalty, ve středu nebývale zvedl zájem o ČT Sport. První poločas utkání sledovalo o desáté večer v průměru 833 tisíc dospělých diváků a 30,28 procenta publika (30,61 procenta ve věku 15 až 54 let) a v době jeho vysílání byla ČT Sport nejsledovanější televizí v zemi. Ačkoli druhý poločas, prodloužení i rozhodující penalty sledovalo méně diváků než první půli základní hrací doby, v podílu na publiku ČT Sport v průběhu nočního zápasu stoupala. Penalty, které začínaly až o půlnoci, vidělo 590 tisíc dospělých diváků a 51,22 procenta publika (53,81 procenta ve věku 15 až 54 let).

ÚTERNÍ DATA: Debakl Brazílie na MS ve fotbale suverénně ovládl sledovanost České televize

ČT Sport díky tomuto utkání zvýšila průměrný celodenní podíl za středu na 11,06 procenta u publika staršího 15 let a 10,63 procenta u diváků od 15 do 54 let. Za samotný prime time to bylo méně – 8,29 procenta v kategorii D15+ a 8,82 u cílové skupiny D15–54 – protože utkání během hlavního vysílacího času (19:00 – 23:00) zabralo jen úvodní hodinu. A protože se celodenní podíly televizí nepočítávají z času od půlnoci do půlnoci, ale od 6:00 do 6:00, ČT Sport si za středu připsala i popůlnoční penalty a pozápasové Studio MS ve fotbale, které rovněž oslovilo přes 40 procent publika. ČT Sport přesto ani za celý den neporazila ČT 1 a Primu a byla čtyřkou trhu.

Kanály – průměrné podíly (9. 7. 2014)
Graf podílu kanálů (9. 7. 2014)
Graf podílu skupin (9. 7. 2014)

Pitaval se začíná blížit milionu diváků

Nejsledovanějším pořadem večera ani nebyl fotbal mezi Nizozemím a Argentinou, nýbrž socialistický krimiseriál Malý pitaval z velkého města, který si na ČT 1 od osmé večer nenechalo ujít 939 tisíc dospělých diváků a 26,14 procenta publika (23,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný sitcom Comeback na hlavním kanálu Novy zaujal od 20:20 v průměru 570 tisíc dospělých diváků a 15,59 procenta publika (23,00 procenta ve věku 15 až 54 let), další epizoda od deváté večer pak 651 tisíc dospělých s podílem 18,34 procenta (26,92 procenta v kategorii 15 až 54 let). Reprízu kuchařské reality show Ano, šéfe! vidělo na Primě od čtvrt na devět 415 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (15 procent ve věku 15 až 54 let).

BRAND24

MINULÁ STŘEDA: Comeback nestačil na Pitavala, Prima pokračuje v katastrofálních večerech

Slušně se dařilo TV Barrandov, jejíž zábavný pořad Vtip za stovku od 20:10 zaujal rovných 300 tisíc dospělých diváků a 8,31 procenta publika. Hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Domácí mazlíček, vidělo ve stejné době 272 tisíc dospělých diváků a 7,68 procenta publika (10,28 procenta ve věku 15 až 54 let). Výtečný večer měla ČT 2. Hlavní dokument Útěk na Tahiti a jeho ostrovy vidělo od osmé večer 224 tisíc dospělých diváků a 6,23 procenta publika, následující cestopis Na cestě od deváté večer už 347 tisíc dospělých (9,76 procenta publika) a další dokument Kouzlo Afriky od půl desáté 231 tisíc dospělých diváků s podílem 7,05 procenta.

Top 10 všechny stanice (9. 7. 2014)
Top 5: ČT1 (9. 7. 2014)
Top 5: ČT2 (9. 7. 2014)
Top 5: ČT24 (9. 7. 2014)
Top 5: ČT sport (9. 7. 2014)
Top 5: ČT :D (9. 7. 2014)
Top 5: ČT art (9. 7. 2014)
Top 5: Nova (9. 7. 2014)
Top 5: Nova Cinema (9. 7. 2014)
Top 5: FANDA (9. 7. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (9. 7. 2014)
Top 5: TELKA (9. 7. 2014)
Top 5: Prima (9. 7. 2014)
Top 5: Prima COOL (9. 7. 2014)
Top 5: Prima love (9. 7. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (9. 7. 2014)
Top 5: TV Barrandov (9. 7. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).