ČT Sport s celodenním podílem 11,06 %
Dramatický souboj nizozemské a argentinské fotbalové reprezentace o postup do finále mistrovství světa, který rozhodly až penalty, ve středu nebývale zvedl zájem o ČT Sport. První poločas utkání sledovalo o desáté večer v průměru 833 tisíc dospělých diváků a 30,28 procenta publika (30,61 procenta ve věku 15 až 54 let) a v době jeho vysílání byla ČT Sport nejsledovanější televizí v zemi. Ačkoli druhý poločas, prodloužení i rozhodující penalty sledovalo méně diváků než první půli základní hrací doby, v podílu na publiku ČT Sport v průběhu nočního zápasu stoupala. Penalty, které začínaly až o půlnoci, vidělo 590 tisíc dospělých diváků a 51,22 procenta publika (53,81 procenta ve věku 15 až 54 let).
ÚTERNÍ DATA: Debakl Brazílie na MS ve fotbale suverénně ovládl sledovanost České televize
ČT Sport díky tomuto utkání zvýšila průměrný celodenní podíl za středu na 11,06 procenta u publika staršího 15 let a 10,63 procenta u diváků od 15 do 54 let. Za samotný prime time to bylo méně – 8,29 procenta v kategorii D15+ a 8,82 u cílové skupiny D15–54 – protože utkání během hlavního vysílacího času (19:00 – 23:00) zabralo jen úvodní hodinu. A protože se celodenní podíly televizí nepočítávají z času od půlnoci do půlnoci, ale od 6:00 do 6:00, ČT Sport si za středu připsala i popůlnoční penalty a pozápasové Studio MS ve fotbale, které rovněž oslovilo přes 40 procent publika. ČT Sport přesto ani za celý den neporazila ČT 1 a Primu a byla čtyřkou trhu.
Pitaval se začíná blížit milionu diváků
Nejsledovanějším pořadem večera ani nebyl fotbal mezi Nizozemím a Argentinou, nýbrž socialistický krimiseriál Malý pitaval z velkého města, který si na ČT 1 od osmé večer nenechalo ujít 939 tisíc dospělých diváků a 26,14 procenta publika (23,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný sitcom Comeback na hlavním kanálu Novy zaujal od 20:20 v průměru 570 tisíc dospělých diváků a 15,59 procenta publika (23,00 procenta ve věku 15 až 54 let), další epizoda od deváté večer pak 651 tisíc dospělých s podílem 18,34 procenta (26,92 procenta v kategorii 15 až 54 let). Reprízu kuchařské reality show Ano, šéfe! vidělo na Primě od čtvrt na devět 415 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (15 procent ve věku 15 až 54 let).
MINULÁ STŘEDA: Comeback nestačil na Pitavala, Prima pokračuje v katastrofálních večerech
Slušně se dařilo TV Barrandov, jejíž zábavný pořad Vtip za stovku od 20:10 zaujal rovných 300 tisíc dospělých diváků a 8,31 procenta publika. Hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Domácí mazlíček, vidělo ve stejné době 272 tisíc dospělých diváků a 7,68 procenta publika (10,28 procenta ve věku 15 až 54 let). Výtečný večer měla ČT 2. Hlavní dokument Útěk na Tahiti a jeho ostrovy vidělo od osmé večer 224 tisíc dospělých diváků a 6,23 procenta publika, následující cestopis Na cestě od deváté večer už 347 tisíc dospělých (9,76 procenta publika) a další dokument Kouzlo Afriky od půl desáté 231 tisíc dospělých diváků s podílem 7,05 procenta.