Internetová služba Play.cz, jeden z nejznámějších tuzemských poskytovatelů internetového rozhlasového vysílání, dosáhla ve středu rekordní návštěvnosti. Extrémně chladná a zasněžená středa 7. ledna 2009 dokázala k poslechu českých on-line rádií prostřednictvím multimediálního serveru Play.cz přitáhnout rekordních 40 152 posluchačů,
sdělil mediální zástupce Play.cz Jakub Fürsta.
Poslechovost rádií prostřednictvím této služby roste kontinuálně od říjnové proměny stránek Play.cz a stabilně se drží nad hranicí 38 tisíc současně připojených uživatelů. Simultánně s poslechovostí roste i návštěvnost webových stránek. Ta se v měsíci prosinci 2008 pohybovala kolem 554 851 unikátních návštěvníků (zdroj: Google Analytics). Tyto výsledky jasně ukazují na stále rostoucí popularitu poslechu domácích rádií přes internet,
konstatuje Fürsta.
Kromě českých rozhlasových stanic, které vysílají i pozemně v FM pásmu, Play.cz nabízí i celou řadu čistě internetových rádií, a to jak tuzemských, tak zahraničních. U rádií se navíc díky názvům právě hraných skladeb automaticky dohledávají videa ze serveru YouTube a tematicky spjaté články. Eskalaci návštěvnosti můžeme přičíst i podzimní komunikační kampani, která zahrnovala kromě outdoor reklamy také rozhlas, internet a systematické media relations působení v různorodých titulech,
míní mluvčí Play.cz.