Nejúspěšnější rozhlasovou stanicí na českém trhu zůstává Rádio Impuls. Ve druhém a třetím čtvrtletí letošního roku jej denně ladilo 1,089 milionu posluchačů, což je o 32 tisíc více než v prvním a druhém čtvrtletí. Vyplývá to z aktuálních výsledků Radioprojektu, které dnes v Praze prezentovaly agentury Median a STEM/MARK. Druhou příčku obhájila Evropa 2, kterou si denně ladilo 922 tisíc posluchačů, což představuje nárůst o sedm tisíc posluchačů oproti minulému měření a třetí zůstává Český rozhlas Radiožurnál s 866 tisíci posluchači denně, který si o jeden tisíc posluchačů pohoršil.
Na čtvrté příčce se nadále drží Frekvence 1, která si ve druhém a třetím čtvrtletí pohoršila o 12 tisíc posluchačů na 835 tisíc posluchačů denně. V podílu na trhu je ale druhá s hodnotou 10,2 procenta. Vítězný Impuls má podíl 12,3 procenta, Radiožurnál 9,3 procenta a Evropa 2 dosáhla podílu 8,6 procenta. Z regionálních stanic bylo ve druhém a třetím čtvrtletí 2014 nejposlouchanější Rádio Blaník, které denně oslovilo 628 tisíc posluchačů (pohoršilo si o 19 tisíc), druhé bylo Country rádio s 251 tisíci posluchači (nárůst o 20 tisíc) a třetí Rádio Beat, jež poslouchalo denně 245 tisíc posluchačů (o 14 tisíc více než minule).