Mediaprojekt dnes zveřejnil vůbec poslední data poslechovosti českých rádií. Od Nového roku tento způsob měření poslechovosti vystřídal Radioprojekt s metodou CATI – telefonickým dotazováním. Podle serveru RadioTV.cz poslední data Mediaprojektu za třetí a čtvrté čtvrtletí loňského roku potvrdila vedoucí pozici komerčního rádia Frekvence 1, které týdně poslouchá 1,365 milionu lidí.
Druhý je Český rozhlas 1 – Radiožurnál s týdenním zásahem 1,295 milionu posluchačů a třetí Radio Impuls s 1,192 milionu posluchačů. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který realizovaly firmy Median a GfK Praha. Na čtvrtou pozici se s 1,037 milionu posluchačů týdně probojovala Evropa 2, které nový způsob měření poslechovosti loni při zkušebním průzkumu přisoudil první příčku.