Klienti někdejší eBanky byli před sloučení s Raiffeisenbank opakovaně ujišťováni, že služby se nemění a internetové bankovnictví poběží dál tak, jak byli doposud zvyklí. Přesto k jedné změně dochází. Raiffeisenbank pohřbívá přihlašování k online bankovnictví prostřednictvím elektronického internetového klíče (IEk). V praxi to znamená, že novým klientům již tuto službu nenabízí a pro současné klienty jí ani nerozvijí, takže třeba absentuje podpora přihlášení přes IEk v novějších webových prohlížečích jako je třeba Mozilla Firefox 3.0.
K tomuto kroku jsme se rozhodli z toho důvodu, že internetový klíč je nejméně používaný způsob přihlášení na účet a budeme tedy nadále podporovat a rozvíjet mobilní a osobní elektronický klíč,
potvrdil nám Tomáš Kofroň, tiskový mluvčí Raiffeisenbank. Právě na mobilní nebo osobní klíč mají uživatele elektronického klíče přejít. K tomu je nutná osobní návštěva pobočky banky. (upozornil Filip Oščádal, děkujeme za tip)