Hlavní navigace

Výkonný ředitel Google má pochybnosti o zpoplatnění zpravodajských webů

18. 9. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Eric Schmidt, výkonný ředitel společnosti Google, která ve středu spustila experimentální službu FastFlip a to dokonce i v mobilní verzi, včera prohlásil, že zpoplatnění obecného zpravodajství tak, jak to plánuje mediální magnát Rupert Murdoch, se vydavatelům s největší pravděpodobností nepodaří prosadit.

Eric Schmidt, výkonný ředitel společnosti Google, která ve středu spustila experimentální službu FastFlip a to dokonce i v mobilní verzi, včera prohlásil, že zpoplatnění obecného zpravodajství tak, jak to plánuje mediální magnát Rupert Murdoch, se vydavatelům s největší pravděpodobností nepodaří prosadit.

Schmidt přitom argumentuje tím, že na Internetu je v současné době k dispozici ohromné množství bezplatného obsahu. Zdá se, že se jako někteří komentátoři domnívá, že zpoplatnění některých zpravodajských webů povede k odlivu jejich čtenářů ke konkurenci, která se k takovému kroku neodhodlá. Podle Schmidta je prostor ke zpoplatnění pouze v oblasti specializovaného obsahu.(Reuters)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).